Když ti dva seděli v hotelovém pokoji na gauči, byla už tma.
„Sasuke, i když víš, že jsem Naruto, říkej mi mým...dívčím jménem, nechci, aby to věděl někdo další. Stačí že to ví, Tsunade, ty a Kakashi," řekl Naruto, dívajíc se při tom na noční oblohu, která byla posetá hvězdami.
„Jasně, kotě," ušklíbnul se černovlásek. Podobnými řečmi otravoval Naruta po celou dobu, od chvíle, kdy se přesvědčil o tom, že Yumiko=Naruto.
„Sasuke to není vtipný!" okřikla ho dnes už asi po stý blondýnka.
„No promiň, ale nestává se každý den, aby se z kluka stala holka...Vždyť to je úplný sci-fi!"
„Ty se možná bavíš, ale víš jaký to je pro mě?"
„Tak hrozný to snad není, ne? I když musí být fuška tahat se s takovým nákladem..." pronesl vážným hlasem Sasuke, pohled upírající na Yumiččin hrudník. To už dívka nevydržela. Skočila po něm a povalila ho z pohovky na zem. Obkročmo se na něj posadila.
„Varuju tě, nedělej si ze mě srandu!" zasyčela zlověstně.
„Nebo co? Dáš mi na holou?" Sasukemu se po tváři rozlil pobavený úšklebek. „Dej pozor, ať si nezlámeš nehty."
„Nakopu ti zadek! Ne, zadek ne, to by bylo moc mírný...nakopu ti...to vepředu!" uculila se zlověstným úsměvem. Sasuke se trochu zarazil, věděl, že Naruto toho je schopen, vlastně Yumiko...no ono to je jedno, vždyť je to jedna a tatáž osoba, pak se ale znovu pousmál.
„Jistě," černovlásek ji chytnul za pas a překulil se. Teď seděl on na ni. „Ale to bys musela být silnější, blondýnko!"
„Pusť!" začala se vztekat Yum. Sasuke jakoby neslyšel, naklonil se těsně nad její obličej, nosy se jim téměř dotýkaly.
„Vyhrožovat můžeš v případě, že své výhružky můžeš splnit..." jeho horký dech ji pohladil po tváři. Mlčela, tohle byla chvíle, kdy jí došla řeč. Co mám dělat? Sasuke je tak blízko... Panebože! A sklání se ještě níž! Brzdi!!! Nenapadlo jí nic lepšího, než trochu zvednout hlavu, otevřít pusu a...kousnout ho do nosu!
„Jáu!" vykřikl bolestivě černovlásek a okamžitě z ní slezl. Yumiko spokojeně vstala, oprášila si kalhoty a usmála se.
„Své výhružky splnit můžu," sklonila se k jeho uchu, lehce mu do něj foukla, až mu z toho mráz přeběhl po zádech.
„Jdu do sprchy, ne že mě přijdeš šmírovat, znáš se, nadrženče," zazubila se a krokem hodným královny odkráčela do koupelny, kde se pro jistotu zamkla.
„Tebe bych tak šmíroval, bych musela bejt na hlavu padlej," zamručel si pro sebe Sasuke vztekle, stále se držíc za bolavý nos. Ale ty bys ji klidně šmíroval..., pronesl škodolibě hlásek v jeho hlavě. To není pravda! Je to Naruto! Ale děsně sexy Naruto! Sklapni! Ale no tak, Sasuke, od začátku se ti líbí, i když je to ve skutečnosti kluk, pořád se ti líbí. Hele, já nejsem na kluky, jasný?! Tím bych si nebyl tak jistý... Hádka uvnitř Sasukeho hlavy by pokračovala jistě dlouho, kdyby ji neutnul příchozí Naruto, vlastně Yumiko. Převlečená do nočního úboru- krátké kraťásky a tílko- se natáhla na postel. Sasuke bez jediného slova vstal a vystřídal ji v koupelně. Ať chtěl nebo ne, ten obleček ho jen podněcoval k tomu představit si, co má pod tím. Zatracená fantazie! Aby utnul svoje zvrhlé myšlenky (že by Yum měla přece jen pravdu s tím nadržencem?) pustil na sebe ledovou vodu. Pomohlo to.
Teď, když ví kdo jsem, nemůžu začít s mým původním plánem na vyštvání ho z postele, původně jsem ho měla dráždit svýma křivkama, aby sám radši zdrhnul, ale to teď nejde...No, tak se budu roztahovat, a je to!Přemítala mezitím v duchu Yumiko. Sasuke vyšel z koupelny ještě s kapičkami vody na hrudi, jen v trenkách si lehl vedle Yum. Do prčic, zbláznil jsem se nebo mi fakt připadá sexy?!úpěl v duchu Naruto.
„Dobrou noc," zamumlala Yumiko a otočila se k němu zády, potřebovala ho dostat z očí.
„Dobrou," zamumlal pro změnu Sasuke. S očima dokořán sledoval strop, jakoby tam mohlo být něco zajímavého, či co. Nemohl usnout, kdežto dívka vedle něj už během několika minut měkce oddechovala. Musím si najít nějakou holku, možná jsem fakt nadrženec... A když budu mít dívku, ta mě mých podivných myšlenek zbaví. Jenže jakou? Sakura? Pche, to radši skočit z mostu. Ino? Stejná jako Sakura. Hinata? Moc stydlivá, navíc má oči jen pro Naruta... Tak která...? Jeho tok myšlenek byl násilím přerušen. Yumiko se mu právě schoulila do náruče. Podle vyděšeného výrazu v obličeji se jí muselo zdát něco ne zrovna pěkného. Zřejmě proto podvědomě hledala zdroj cizího tepla na uklidnění. A našla ho v Sasukem. Černovlásek na to koukal neschopen pohybu. No fajn...Nakonec to hodil za hlavu, konečně, to ona se k němu přitulila, ne? Opatrně, aby ji nevzbudil, si dal jednu svou rukou kolem jejích ramen. Napětí v jejím obličeji pominulo, uklidnila se. Chovám se jak sentimentální trouba, hodnotil Sasuke svoje chování, ale než si stihl začít nadávat, cítil jak se pomalu propadá do říše snů. Teplé Yumiččino tělo ho uklidnilo a uspávalo, až nakonec usnul.
~~~
Yumiko se zavrtěla, sluneční paprsky ji šimraly na nose, kvůli nim se vzbudila. Pomalu otevřela svá modrá kukadla. Překvapením zamrkala. To, co ji šimralo nebyly paprsky, ale Sasukeho černé vlasy. Pohledem zhodnotila situaci. Ležela s hlavou zabořenou v jeho vlasech, přitisknutá na jeho tělo a on ji jednou rukou objímal! Nejradši by znovu zavřela oči, tak krásně se jí spalo v jeho náruči. V duchu si dala facku, takhle přemýšlet, to snad ne! Rychle se vymanila z jeho objetí a zapadla do koupelny, kde na sebe chrstla studenou vodu. Probrala ji. Se zíváním vyšla z koupelny, Sasuke stále ležel, ale byl už vzhůru. Vzbudil ho náhlý chlad, když ho Yumiko přestala zahřívat.
„Nazdar," zaculila se blondýnka a začala se oblíkat. Sasuke mlčky vstal a zašel do koupelny. Když z ní vyšel, byl už oblečený.
„Jdeš se mnou na snídani, Sasuke?" zeptala se dívka, když odcházela z pokoje.
„Hn," brouknul jako odpověď dotazovaný a následoval ji.
„Ty máš zase náladu..." zakroutila hlavou Yum, dneska měla výtečnou náladu, zatímco Sasuke vypadal jako by olízl ropuchu.
„Dobré ráno, Sasuke-kun! Ahoj Yumiko," usmály se na ně Sakura s Ino, které už seděly v hotelové jídelně. Yumiko jim pozdrav oplatila, Uchiha jen lehce kývnul hlavou. Brzy se k nim přidal Kiba s Akamaru. Po snídani vyrazili podle plánu za vedením, aby byli rozděleni na jednotlivé týmy s předělenými úkoly. Yumiko byla dána do týmu s Kibou a Taikim, mužem který je včera zasvětil do úkolů ohledně slavnosti. Byl to i ten, který považoval Yum za zamilovanou. Blondýnku trochu zamrzelo, že není s Uchihou, přece jen si zvykla na jeho přítomnost, navíc se před ním nemusela přetvařovat, věděl kdo ve skutečnosti je. Sasuke byl s dvěma neznámými ninjy a Ino, která se vítězně šklebila na Sakuru, která byla s naprosto cizími lidmi.
„Tak pojďte, máme hlídat brány...rozdělíme se. Já a Yumiko budeme zapisovat návštěvy u severní brány, ty a tvůj pes budete u jižní. Budeme tak dva a dva. Souhlasíte?" usmál se na ně mile Taiki. Kiba ani Yum neměli námitek, mohli skončit hůř. Například Sasuke a jeho tým měli za úkol vyrábět obrovské mašle a ty pak věšet na předem určená místa.
„Tak jdeme!" zavelel Taiki a spolu s Kibou a Akamarem vyrazili. Yumiko se ohlídla přes rameno. Sasuke ji pozoroval, vyměnili si pohledy, které jakoby říkali – hodně štěstí. Pak už Sasuke viděl jen vlající blond hřívu poletujících vlasů, to Yumiko běžela za svými společníky.
ČTEŠ
On je holka?
FanficNaruto je na misi, kde se díky jeho nepozornosti stane něco, co mu navždy změní život. Změní se na dívku! Od té doby začíná boj o znovuzískání starého těla. Jenže není to tak jednoduché, pletou se sem city a naučit se kontrolovat dívčí mysl je také...