Blondýnka se celá zničená došourala do svého přechodného domova. Již několik dní trénovala a pracovala na „ochočení" liščího démona. Tvrdý trénink si vybíral svou daň celkem krutě. Kruhy pod očima, modřiny, oděrky, vyčerpanost... to všechno je jen výčet několika málo věcí v sáhodlouhém seznamu. Na druhou stranu, tvrdá práce přinášela ovoce. Yumiko se den ode dne dařilo víc a víc ovládnout tu hrozivou chakru, patřící devítiocasému. Yamato si ji pro její píli a předsevzetí nevzdat to pochvaloval. Stačilo jen trochu k tomu, aby se jim podařilo natrénovat nové jutsu, které by patřilo mezi nejsilnější, jež Yum uměla. Nebylo snadné ovládnout Kyuubiho, protože kontrola nad tělem a myslí v době, kdy ve vás koluje démoní chakra, nepatří mezi nejjednodušší věci. Yumiko se však svého cíle nehodlala vzdát a krůček po krůčku se blížila k cílové pásce.
Unaveně dosedla na měkkou pohovku a s úlevou zvrátila hlavu dozadu, zavírajíc přitom oči. Dnešní den byl obzvlášť jeden z těch náročnějších, vyčerpala téměř všechny své síly, a to jen díky své tvrdohlavosti. Ano, sama ví, že to nepůjde tak rychle jak by chtěla, ale tak moc toužila být znovu klukem. Na své dívčí tělo si už zvykla a navíc být dívkou mělo své výhody, ovšem do svých téměř 17-ti let žila jako chlapec, je proto těžké zvyknout si na úplný opak. Z přemítání o urychlení tréninku ji vyrušil příchozí. Líně otevřela oči. Překvapeně zamrkala, čekala Sasukeho, ne jeho... Co ten tu dělá?
„Jak jsi postoupila s tréninkem?" Tak proto tu je, přišel vyzvídat.
„Stačí trocha a nová technika bude na světě," pousmála se blondýnka.
„Yamato říkal, že ti to jde skvěle, nic jiného jsem od tebe ani nečekal, Naruto," usmál se nečekaný host. Yum sebou při vyslovení svého pravého jména trochu trhla, odvykla si, aby jí tak někdo oslovoval.
„Musím se snažit, to asi chápete, Kakashi – sensei."
„Samozřejmě, být holkou je fajn, ale být chlapem je ještě lepší," zakřenil se Kakashi a než mu Yumiko stačilo odpovědět, či něco namítnout, zmizel v obláčku kouře.
„Pche, zvědavec jeden, ani se nezeptal, jak se mi daří," odfrkla si modroočka a znovu zaklonila hlavu. Chtělo se jí spát. Ticho ji ukolébávalo k spánku, jednou nohou už byla v říši snů, když v tom ji opět kdosi vyrušil. S největší pravděpodobností jí nebylo souzeno si odpočinout. Zaposlouchala se do ticha, které rušilo jen tiché klapání bot. Svaly se jí napjaly, připravena kdykoliv zaútočit. Avšak nezdálo se, že by dotyčný měl v plánu Yumiko mučit či zabíjet.
„To jsem si mohl myslet, že se budeš flákat," ozval se posměšný hlas, jenž blondýnka znala tak dobře.
„Sasuke," zavrčela podrážděně. Dnes neměla náladu na hádky a jakékoliv slovní potyčky. „Jestli mě budeš provokovat, něco se ti stane." Sasuke se pobaveně pousmál, její výhružky ho vždycky dokázaly pobavit. Vždy mu něčím hrozila, ale nakonec to končívalo jen třískáním dveří, jak jeden z nich zalezl do pokoje. Občas se i trochu porvali, ale nebývalo to často, protože Naruto byl jako holka křehčí a Uchiha se bál, aby jí něco neprovedl.
„Už máš natrénovanou tu techniku?" zeptal se zvědavě. Dívka jen mlčky zavrtěla hlavou, neměla už ani sílu mluvit. Sasuke se nesnažil navázat konverzaci, za prvé nikdy nebyl výřečný a zadruhé viděl, jak moc je Yumiko unavená. Odešel proto do koupelny, kde se osprchoval a poté s tichým ‚dobrou noc' zmizel za dveřmi své ložnice. Modroočka vnímala jeho hlas jen z povzdálí, protože usínala, aniž by se tomu snažila zabránit. Během pár chvil usnula tvrdým zaslouženým spánkem.
Když se šel černovlásek v pozdní hodinu napít, našel ji na pohovce, schoulenou do klubíčka. Mlčky ji pozoroval v měsíčním světle. Líbily se mu její jemné rysy, vlasy, narůžovělá líčka i plné rty. Nedokázal to pochopit, ale přesně věděl, co se tu děje. Ona ho přitahuje. Den ode dne víc. Cítil se jako lovec, co se žene za svou kořistí. Zvláštní přirovnání, ale bylo to tak. S povzdechem ji vzal do náruče, s úmyslem odnést ji do postele. Yumiko se automaticky přivinula ke zdroji tepla, vycházejícího z mladíkova těla. Sasuke se pousmál, vypadala tak roztomile. Najednou se zamračil. Už zase se mu v hlavě honí naprosto absurdní a pitomé myšlenky. Kdyby v náručí neměla Yum, dal by si minimálně facku na probrání. Nohou si otevřel dveře od hostitelského pokoje a opatrně položil spící dívku na postel. Přikryl ji a sledoval, jak se uvelebuje a ze spaní usmívá.
ČTEŠ
On je holka?
FanfictionNaruto je na misi, kde se díky jeho nepozornosti stane něco, co mu navždy změní život. Změní se na dívku! Od té doby začíná boj o znovuzískání starého těla. Jenže není to tak jednoduché, pletou se sem city a naučit se kontrolovat dívčí mysl je také...