" YMJ in your area "
" Yushua ! Minhye ! " Jung berlari lari anak mendapatkan Yushua dan Minhye yang sedang bermain monopoly di dalam bilik Minhye .
" wae ? " soal Yushua namun matanya fokus memandang Minhye .
" hah bayar ! " jerit Yushua membuatkan Minhye terundur ke belakang terkejut
Jung sedikit lagi hampir tercampak handphonenya ke arah luar tingkap .
" hehe maaf maaf " Yushua bow sambil meminta maaf .
" kenapa dengan awak , Jung ? " soal Minhye sambil menghulurkan duit palsu ke arah Yushua .
" Jom buat live dekat aplikasi vlive ?! semua subunit vi , o dengan L dah buat . takkan kita tak buat " ajak Jung bersungguh - sungguh .
" serius ? mana ? " soal Yushua . Jung menyerahkan phonenya ke arah Yushua .
" wow ! banyaknya views diorang ! " ucap Minhye teruja .
" kan kan ! jomla buat jomlah jomlah " pinggang Yushua dicucuk manja oleh Jung membuatkan Yushua tergelak kecil .
" weh geli weh . kk on lah live . kita buat jugak ! mana boleh kalah ! " Jung pantas menekan aplikasi vlive . sempat dia membuat flying kiss untuk Yushua .
Minhye menutup matanya , " otak suci lagi otak suci lagi "
" deyyy minhye . takde papelah . tu tandanya Jung sayang Yushua "
Yushua menekup mulutnya , " apakah semua ini Jung-ie ? "
Minhye memerhatikan phone Jung , " eh Jung ? ada orang komen video awak lah ! "
Jung memandang phonenya sebelum ketawa lagi . " dear little min , itu live lah . bukan video yang saya upload "
" jadi , tadi yang sayang menyayang tu pun masuk live ke Jung ? " Jung mengangguk mengiakan pertanyaan Yushua .
" oh oh habislah habislah " Yushua terus menarik tali hoodienya menyebabkan mukanya tertutup .
" aigu leader-nim . nanti tak bernafas kang kan susah ish ish ish " Minhye menggelengkan kepalanya beberapa kali .
" ye kan tak bernafas pula saya . eh jap jap , tali takleh buka !! tolong !! "
berdekah Jung dan Minhye mentertawakan Yushua .
beratus juga komen masuk daripada views yang menonton vlive tersebut .
' yushua unnie kelakar lah ! '
' comel je violet members ni aip '
' gue cair gue cair . gimana ini ! '
' imma stan this queens ! '
" yushua ! yushua okay tak weh ? " pipi yushua ditampar beberapa kali oleh Jung .
" uish sakitlah ! tamparlah perlahan sikit , macam ini " pipi Minhye menjadi tempat yushua menampar dengan penuh kasih sayang .
Minhye terus tayang muka derp dia . " yushua sayang sayalah Jung , bukan awak "
" eh yushua tak cakap apa apa pun lagi , jangan terlalu yakin dengan semua ini ! semua ini dusta semata mata ! " Jung bercekak pinggang ala ala mak tiri sedang memarahi anaknya .
" adakah kita sedang membuat drama bawang putih bawang merah ? " soal Minhye membuatkan semua ketawa .
" dah dah , mari kita tegur views kita " yushua mengelap air matanya yang keluar akibat tidak henti ketawa sedari tadi .
YOU ARE READING
VIOLET ; gg af, close!
Hayran Kurguapabila crown entertainment ingin menampilkan 15 orang gadis berbakat yang bergabung menjadi grup wanita, iaitu VIOLET.