1ST VIOLET VLIVE [ L ]

30 11 74
                                    

" Late Night Date with L ♡ "

kelihatan naru sedang berusaha untuk mengatur posisi telefon rasmi violet yang mereka akan gunakan untuk berkomunikasi dengan peminat di SNS.

mukanya kusut sambil dia menekan-nekan butang di aplikasi yang popular dalam kalangan idol tu.

juyeon : naru tengah buat apa tu?

naru : nak cari button on ni haa. nak buat live. tadi vi dengan o dah buat. sekarang giliran kita pulak.

taetae : nak cari apanya naru oiii ! dah on dah tu. tu haa dah ada 600 lebih views dah pun.

naru menjauhkan telefon dari mukanya.

naru : eh? ha'ah kan? dah on dah pun! hehehehehe,, maaf sayang saya semuanya. naru tak perasan.

juyeon : apalah naru ni adoiii. ni mesti kes excited sangat nak buat live ni kan?

naru tersenyum senget.

naru : mestilaaaa! naru excited sangat nak tengok, jumpa semua peminat violet ~

bae yang sedari tadi hanya diam sambil bermain dengan telefonnya kini mula mencengulkan kepalanya untuk berada sekali di skrin telefon itu.

bae : bercakap tentang peminat, kita belum greet lagi dorang kan?

taetae : eh, yelah kan! adoi korang ni. bercakap sampai tak ingat dunia.

juyeon dan naru tersenyum lebar sambil menunjuk-nunjuk sesama sendiri.

bae : dah, dah focus semua. 1,2,3!

L : brightening, blooming, bringing it! annyeonghaseyo violet imnida!

taetae tersenyum riang. lebar pulak tu.

juyeon : kenapa tae? lebar semacam senyuman tu. dahlah lebar sangat tu joo tengok.

taetae ketawa kecil. kesemua member L kecuali taetae yang berada di situ memandangnya pelik.

taetae : we are having our first vlive together!!! tak happy keeee??

naru : eh, yelah kan? uwaaaaa! tak sangka boleh jugak naru merasa untuk buat benda ni. ㅠ.ㅠ

bae : (sambil tersenyum lebar dan mengusap kepala adik-adiknya dua orang tu) good job, semuanya. kita dah berjaya menghadapi hari sukar menjadi trainees dan akhirnya debut.

juyeon : ya.. tak sangka semuanya dah berakhir.

bae : epp.. bukan berakhir tau juyeon. semua ni baru bermula. (tersenyum)

naru : jap korang? tak rasa yang lagu yang kita dengar sekarang ni menaikkan lagi mood sedih + bangga + throwback kita ni ke?

taetae memuncungkan bibir sambil memandang naru lalu mengangguk tanda bersetuju.

taetae : bora unnie yang mainkan lagu ni kan?

bae : yaaa.. unnie mainkan sekarang time kita buat live ni sebab nak recommend semua lagu yang L dengar dekat semua peminat violet!

VIOLET ; gg af, close! Where stories live. Discover now