Ep 3

29 5 21
                                    

"HYERIN BIN PARKKKK!!! "

"EH JUNGKOOK DAH BODOH!! "

"Yah Pabo jeon jungkook!! "

Kata Hyerin lalu luku kepala jungkook.

"Yah berhenti lah hanjenggg! "

"Kenapa kau jerit nama aku?? Aku tau lah aku pemes! Hmph! "

Kata Hyerin sambil Flip Hair dia.. Habis terkena muka woojin.

"Buekkkkk!! Kau cuci ke rambut kau?! Asal bau macam taik tepi tong sampah?! Eiiii babi lah kau habis muka pololes aku! "Woojin

" Ewah kau... Sesedap kicap a-z kau je En kata aku belom cuci rambut ke belom! Ehh aku dah cuci rambut lah! T-"

"Rin dengar lah aku ckp dlu... "

Kata jungkook sambil tercungap²

Aku menjungkit kan kening meminta jungkook terus kan percakapan nya.

"Jeongin sama jisung... Huh Huh"

Penat sangat jebon ni...

"Diorang... Diorang... "

"Diorang apa hanat anak jebon! "

"Diorang tengah cari kau dengan-"

Jungkook terus melihat riyul yang berdiam diri dari tadi.

"-Kim riyul. "

Aku dengan riyul berpandangan antara satu sama lain.

Tak tak apa maksud jungkook? Aku dengan Yul tengah di cari??

"Pahal bodoh?! Eiiii kau ni cuba straight to the point don belok sana belok sini! "

"Hishh... Jeongin dengan jisung cari korang sebab dia macam biasa arh... Cam kau tak tau? "

Haih dia ni setiap rehat cari gaduh... Setiap rehat cari gaduh..

"Jom lah Yul.. "

Kata ku sambil menarik tangan nya yang lembut.

"MANA PARK HYERIN?!! AKU NAK JUMPA DIA SEKARANG JUGAK!! "

"Aku Kat sini! "

Heh datang pon dia and guess what dia bawa senior Bahai..

"Wow bawak Bodyguard nampak? "

"Ohhh syukur lah kau nampak ingat kan dah buta.... "

"Memang lah aku tak buta! "

"Ok"

"Eiiii kau ni kurang Hajar betul En? Mak bapak tak ajar ke? "

Hyerin yang tadi nya menunduk kini mengangkat muka dengan perasan yang berapi.

"KAU JANGAN NAK LIBAT KAN MAK BAPAK! APA KURANG NYA KAU?! MASIH ADA MAK BAPAK TPI LANGSUNG TAK IKUT SEPATAH APA YANG APPA KAU SURUH! KAU MEMANG TAK BOLEH JADI SUAMI!! KALAU KAU JADI SUAMI MEMANG MALANG LAH HIDUP WIFE KAU!! DAH LAH PEMALAS BODOH PULAK TU!! "

"Kau ingat kau tu pandai sangat ke hah?!! "

Hyerin yang ingin membuka langkah untuk tinggal kan babi yang bernama jeongin itu segera berpusing balik dengan senyuman sinis yang kini melihat jeongin.

"Heh... Aku tak cakap aku pandai... Sekurang-kurang nya aku tak lah berlagak macam kau... Tunjuk pandai tunjuk rajin... Dah hakikat nya kita ni tak perfect kita kena terima tak boleh berlagak macam kita ni perfect sangat. Semua manusia yang jejak kaki di Bumi takde yang perfect semua ada kelemahan Take a note! "

Kata Hyerin.. Kata² Hyerin turut membuat kan jeongin tersentap. Hambek kau babi.

Hyerin terus sahaja berlalu pergi bersama riyul, jungkook dan dua orang kazen nya...

Tbc

perang mulutWhere stories live. Discover now