Hyerin pov.
"Lee yongha??"
Aku memandang nya yang sedang berpeluk tubuh itu.
"Yes that my name...and now i want you explain with me...kau goda jihoon oppa sama woojin oppa en??"
Aku melihat persekitaran kantin semua mata tertancap pada kami berdua...aku perhati kan mimik2 muka pelajar2 di sini...ada yang buat muka terkejut muka jijik banyak lagi lah...
Tapi masalah nya jihoon sama woojin tu kazen aku!!please lah aku nak goda dorang...
"Sory jangan pandai menuduh orang tanpa bukti...kalau andaian kau salah kau sendiri akan malu"
Dia memandang aku tak puas hati...
"EH KAU FIKIR AKU TAK TAU KE HA?!KAU SELALU DATANG KELAS JIHOON OPPA NGAN WOOJIN OPPA?!PASTU NAK MINTAK DUIT NGAN DORANG PASTU NAK GODA!KAU NI MATA DUITAN LAH!"
Aku terkejut dengan percakapan nya...semua pelajar2 memandang aku jijik.ya jijik
"Eh kau fikir aku takde sebab ke ha buat cam tu?suka hati aku lah nak buat apa pun!asal kau nak sibuk?!"
Jerit ku tapi masih dalam nada sedikit perlahan.
"Sebab-"
Time tu jugak lah jihoon sama woojin datang.
"Eh asal ni??asal teriak2 ni??dah nak lawan highnote jaehwan W1 ke??"
Tanya woojin...ada sedikit nada gurauan di hujung ayat.
Aku hanya menjeling nya tajam.
"Eh yongha? Ape kau buat kat sini?? Sini kan meja kitaorang"
Aku hanya menunggu jawapan keluar dari mulut junior kami itu.
"Err sunbae d-dorang ambik tempat sunbae!!! Dorang nak rampas tempat duduk sunbae!!"
Aku hanya menahan ketawa.
"Rampas?? Sejak bila dowh"
Yongha hanya melihat jihoon dan woojin dengan mata bersinar...
"Erk sory lah tapi kitaorang memang selalu duduk same2"
Jawab jihoon sambil memandang yongha atas bawah.
"See aku ngan oppa oppa kau ni memang takde hubungan."
"Eh kau sundal memang murah pun takyah-"
PANG!
Jeongin pov.
PANG!
Aku memandang kearah bunyi yng seperti bunyi ditampar itu...
Hyerin dan....yongha???
Hyerin tampor yongha gaissss.
End pov.
Hyerin memandang yongha dengn dada berombak manakala yongha memegang pipi nya yang bekas ditampar hyerin..
Fuh sungguh berbisa tamparan nya...boleh patah semua gigi kau
"AKU BUKAN PEREMPUAN MURAH! AKU ULANG! BUKAN! PEREMPUAN! MURAH!"
Jawab hyerin satu persatu.
Sesungguh nya dia sungguh marah waktu ni kalau boleh nak tatap mata dia pun takut2.
"KALAU KAU NAK TAU AKU DENGAN DORANG NI SEPUPU! I REPEAT!! SEPUPU!!! S-E-P-U-P-U! SEPUPU!!!!"
Jawab hyerin dengan dada semakin turun naik. Badan yongha, jihoon,woojin,jeongin,riyul,jungkook diikuti murid2 di kantin menggeletar hebat bila sisi lain hyerin datang...
Jihoon dan woojin tahu hyerin ialah seorang yang panas baran...kadang2 juga dia ialah hati tisu...
Masa itu juga murid2 di kantin terkejut dengan jawapan yang keluar dari mulut hyerin hanya jihoon dan woojin sahaja yang tidak terkejut...
YOU ARE READING
perang mulut
Short StoryMengisahkan tentang dua orang kawan atau boleh di anggap musuh antara satu sama lain.... yang suka berlawan cakap atau lebih senang di panggil PERANG MULUT.... Selalu bergaduh,bertikam kata,nak kena kan sesama sendiri... Tapi korang pernah rasa tak...