Hyerin pov.
Aku ternampak,terpandang,tertengok dan terlihat 5 ekor eh eh salah...5 orang lelaki sedang mendekati aku dengan gaya poyo nya.
Seorang dari mereka datang lebih lebihhhh lebihhhhhhhh dekat dengan aku.
"Hai adik manis...nak pergi mana?"
"Aku tak manis aku pahit dan aku nak pergi mampus nak ikot?"
Jawab ku dengan kasar.
"Haha boleh ke dek?"
"Eh boleh...sape kate tak boleh en?"
"Kau main kasar kau kan!"
Dia mula menarik rambut aku dengan kasar..memang lah dengan kasar...ada ke penyangak tarik rambut dengan lembut?
Dia tarik rambut aku dengan kuat...eh kau nak main kasar dengan aku ye...
"Argh lepas lahh!"
Tetiba..
Buk!
Aku terus menoleh ke empunya badan yang telah menumbuk penyangak tu..
ASAL DOOO DENGAN DIA JUGAKKK....
"Arghh sakit bodo...asal lah badan kau ni sado sangat?!"
Lelaki itu mengadu kesakitan sambil menggosok tangan yang baru dia lepas kan itu...i mean dia tumbuk penyangak tu lah (aku pun tak faham dengan ayat aku sendiri😂)
Penyangak itu mengambil kesempatan untuk menumbuk si lelaki yang baru selamat kan aku itu...
Baru ja dia nak tumbuk si lelaki...
BUK!
Aku sudah pun menumbuk nya dengan padu....cis sape je tak kenal aku??aku master taekwando lerrrr.....black belt!
Jeongin dan jisung yang menonton itu terus ternganga..ya si lelaki itu adalah
YANG JEONGIN DAN HAN JUSUNG!
Anak² buah nya segera menuju ke hadapan dan bersedia untuk belasah aku....
Aku apa lagi lawan lah juga!semua skill yang pernah aku belajar aku keluar kan.
Jeongin dan jisung yang kini terduduk di jalan raya itu segera berlari ke arah aku...
"BELASAH DUA ORANG BUDAK BAHALUL TU SAMPAI DIA LEMAH!"
Dua orang anak buah nya mula mengepung I.N dan han...malah tiga orang lagi mara kehadapan untuk belasah aku..
"Huh kenapa takut ke adek manis?"
"Haktuih buat apa aku nak takut babi?!"
Jawab ku dengan ludahan di lepas kan di depan ketua mereka..
Mereka yang mendengar terus berasa bengang...
Salah satu dari mereka ingin menumbuk aku...tapi oleh kerana kecekapan aku dan kelajuan aku...aku sempat mengelak dan memukul belakang leher lelaki itu..
PON
PON!
Kereta yang sangat aku kenal telah berhenti di depan penyangak taik babi tu...and yes unnie aku keluar dengan kayu besbol di belakang....dia kuat ke tidak??ehh opkos dia ahli tinju sekolah tinggi combat auu!sebab aku paksa dia..hohoho
Aku pergi ke arah I.N dan han yang tengah longlai tak bermaya itu...
"Wow ada adik manis lagi"
"Cis...tengkiu ckp aku manis..tapi malang nya~kau pahit!!tak ngam dengan aku!"
Kata unnie aku lalu di pukul nya penyangak² tu sehingga longlai...aku jugak ada menolong...and guess what?kitaorang menang!hahahahaha!!!!! 2 lawan 5...tambah lagi kami ni pompuan diaorang lelaki...
"ARGHHHHHHH"I.N, Han dan aku menoleh ke empunya suara
"UNNIE!!!"
YOU ARE READING
perang mulut
Short StoryMengisahkan tentang dua orang kawan atau boleh di anggap musuh antara satu sama lain.... yang suka berlawan cakap atau lebih senang di panggil PERANG MULUT.... Selalu bergaduh,bertikam kata,nak kena kan sesama sendiri... Tapi korang pernah rasa tak...