Hyerin pov.
"UNNIE!!"
aku tersedar dari mimpi ngeri ku...fuh ngeri sungguh...
Tetiba nana unnie menerjah masuk ke dalam bilik ku...
"YAH KAU TAK SIAP LAGI?!KAU TAU TAK SKANG KOL BAPE?!KAU NAK AKU HERET KAU KE SEKOLAH KAU DENGAN PYJAMAS(?) KAU TU KE?!"
Fuhhh cair taik telinga...
Aku mengerling ke arah fon ku..
And guess what?
Skang masi awal gais..
Baru pukul 7:45
7:45?!!!!
HA BODOH AWAL SANGAT LAH TU RIN!AWAL SANGAT
"Eh dah lah unnie!rin nak bersiap!"
Nana unnie terus sahaja melangkah keluar dari bilik ku..
Aku terus pecut arh...macam ying gitu ha..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Setelah sampai di perkarang sekolah aku terus berlari memasuki kelas...
Semua mata tertancap ke arah aku yang baru sampai ni..dan sebelah aku juga dorang pandang..
Wait apa yang dorang pandang?
Aku segera menoleh ke sebelah...
"OH JUNGKOOK BOTAK TENGAH!!"
Ya allah sikit aku hempuk budak ni guna kerusi kat sebelah aku ni...
"Aku jugak..."
Kata jungkook lalu menjeling aku.
Tak wait asal muka classmate aku ni merah2?? Asal?? Nak cendol? K staph..siap tersenyum2 lagi ni??
"Pft"
Aku terus menoleh ke arah riyul dan jisung...
"BAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA"
Asal gelak??
"Ha gelak lah gelak...dia melatah je kot tu pun nak gelak...rambut aku peloles okeyy"
Kata jungkook sambik flip hair nya..
Dan semua tu lah menunduk nak tau kenapa??
Jap agi korang tau..
"Asal tunduk??aku tau lah korang jelezzz!"
"Plis lah jengguk...rambut kau tu berkutu!kang terbang kat kepala kitaorang!"
Kata ku lalu kelas ku terus ketawa...
"EISH KORANG NI AKU TAK BERKUTU LAH!!!KORA-"
"OK SUDAH! CUKUP! ENOUGH! STOP IT! SHUT UP!"
Ayok saem lee dah maghoh...
"Korang dua asal lewat?"
Soalan yang selalu aku dengar di tuju kan kat aku dan dia...ya dia...dia tu sape??
Hang baca lah sendiri.
"LAMBAT BANGUN!"
"SAKIT PERUT SINGGAH TANDAS!"
jawab kami serentak lalu berpandangan...aku segera menjeling ke arah nya dia juga sama...
And guess what kami kena.....
"Haih"
Kata aku dan jeongin...ya jeongin...anak ikan kerapu..
Kami berpandangan lagi lalu mengeluh kesekian kali nya...
Iye lah dah dekat 1 jam kitaorang kat sini...kelas saem lee 2 jam weh...ada lagi 1 jam😭
Iyee kami kena denda😒
Kringgggggggg
Ok boekkkk dah rehat
"Ha korang lain kali datang lewat lagi lah ye..dah pergi rehat!"
Aku dan jeongin terus tergesa-gesa masuk ke kelas..
"YAH BAGI AKU MASUK DLU LAH!"
"NO AKU YANG SAMPAI DLU SO PLEASE GET LOSE!"
Hamboi hang get lose get lose bukan kelas kau.
Aku terus tolak dia sampai dia jatuh..dia menjegil kan mata nya kepada aku..aku hanya menjeling dan flip rambut aku...lalu masuk ke kelas
"Adudu sakit lah woi!"
Ngadu jeongin.
"Sory adudu tak de kat bumi.dia ada kat planet mana tah berlawan ngan boboiboy kot ha"
Jeongin mengetap bibir tanda geram.muka kemerah-merahan.mata di pejamkan.manakala nafas geram di hembus...
"Eiii asal muka merah2?? Eo nak cendol ehhh?hahahaha!"
"SIOT BABI ANJING!"
Giliran jeongin pula ketawa kan hyerin..sebab hyerin jatuh tersangkut kaki(?) meja.
"Budush!dah lah jom yul!jom kook!"
At canteen.
Ketika hyerin, riyul dan jungkook makan...seorang perempuan sundal mana tah tiber je datang..pastu nak hantak2 meja..
PAK
Ketiga-tiga manusia yang tengah menyumbat itu menengok tangan si dia lalu mengangkat kepala supaya dapat melihat si dia yang tiba2 menghentak meja..
EH LU PIKIR MEJA NI BAPAKKKKK KAU PUNYA KE?!FULAMAK AKU HANTAK KEPALA KAU KANG HA!
"Siapa park hyerin?!"
Tanya si dia kepada 3 orang makhluk itu...
Hyerin berdiri.
"Aku"
Si dia melihat hyerin dari atas hingga lah ke bawah...alah yang macam alat pengescan tu tah pape nama nya tu.
"Jadi kau lah yang goda jihoon oppa sama woojin oppa tu??eh maruah mana maruah?!"
Hyerin melihat si dia dari atas hingga lah ke bawah...lepas tu berhenti kat tag nama si dia...
"Lee yongha??"
---------------------------
Ya itu dia watak yongha aka fynne sdh mareyyyyyyy...ha nnti kan next chap
YOU ARE READING
perang mulut
Short StoryMengisahkan tentang dua orang kawan atau boleh di anggap musuh antara satu sama lain.... yang suka berlawan cakap atau lebih senang di panggil PERANG MULUT.... Selalu bergaduh,bertikam kata,nak kena kan sesama sendiri... Tapi korang pernah rasa tak...