19. YEDİ MUM SERİSİ

120 19 14
                                    

Merhaba arkadaşlar!

İyi olduğunuzu ümit ederek, oldukça etkileyici, düzenli ve temiz kitabımız Yedi Mum hakkında hemen konuşmaya başlayalım isterseniz. Söyleyecek çok şeyim var çünkü. 

Kapak, Dünya haritasının bir kısmını barındırıyor sanırım içerisinde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kapak, Dünya haritasının bir kısmını barındırıyor sanırım içerisinde. Çok fazla ayrıntılı bakmadıkça net bir şekilde anlaşılmıyor diye düşünüyorum ama dokusu bu kitaba göre biçilmiş kaftan bence. Kitabı ilk incelediğimde farklı bir kapak görmüştüm sanırım ama üzerinden bir süre geçtiği için nasıl bir şey olduğunu tam çıkaramadım. Yine de nasıl olabileceğini bilememekle birlikte bu görselle ilgili bir rahatsızlık var içimde ama net olarak tanımlayamadım nedenini.

Tanıtım tam olarak kitabın içeriğini çok kısa ve iyi bir şekilde özetlemiş ama kitabın kendine has o yumuşak dilinden ziyade daha olaylı bir kurguyu anlatır gibi yazılmış

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tanıtım tam olarak kitabın içeriğini çok kısa ve iyi bir şekilde özetlemiş ama kitabın kendine has o yumuşak dilinden ziyade daha olaylı bir kurguyu anlatır gibi yazılmış. Anlatımdaki üsluba biraz daha yakın, o masalsı anlatımı yakalayan türde bir şeyler olsaydı benim için daha uygun olabilirdi.

Serinin ilk kitabını tamamıyla okudum ve diğer kitaplara da şöyle bir göz gezdirdim. Gerçekten incelikli bir şekilde düşünülerek, tasarlanarak yazılmış gerçek bir kitap okuduğum için çok mutlu oldum. Sizi canı gönülden kutlarım. Kelimelerin yazıldığında tam olarak hangi organımıza dokunacağını bile bilerek emek emek harika bir iş çıkarmışsınız. Açıkçası bayılarak okudum ve kısmet olursa devamını da getireceğim. Tıpkı karakterlerinizin yolculuğu gibi kısa süre hissettiren ama aslında dolu dolu çok uzun bir yolculuk olacak eminim devamı da...

Tanıtımdaki bilgilere ek olarak; Hayat ve İskender'in mistik ve aşırı farkındalıklı yolculuğu hakkında sürpriz bozmamaya gayret ederek (bozarsam affola) birkaç bilgi daha vermek isterim:

Kitap şu an içinde bulunduğumuz tarihten çok çok ama çok uzak yıllarda galaksinin ücra bir köşesinde başlıyor. Hayat, ömrünü o uzak gezegende geçirmiş çok genç bir kız ve düşmanı olarak değerlendirebileceğimiz birileri tarafından uzayın derinliklerinde ölüme bırakılmak isteniyor ama onu öldürmekle görevli askerin bambaşka planları dahilinde birlikte yeryüzüne iniyorlar. Nereye? Nasıl? Niçin?  Cevapları kitapta gizli ama aslında Dünyalı olan fakat Dünya hakkında pek az şey bilen Hayat burayı keşfederken biz de aslında elimizin altında olan ama dönüp bakmaya tenezzül etmediğimiz bazı değerleri yeni baştan inceleme fırsatı buluyoruz.

Hikâye İncelemeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin