Yorucu geçen dünün ardından sabaha dinç bir şekilde kalkabilmiştim.Her zamanki sıkıcı günlük rutinlerimi tekrar ettim.Ama bu gün belki her zamanki alıştığım o günlerden farklı olabilirdi.Sonuçta bu gün ilk defa Melda hariç birini evime çağırıyorum.Harbi Melda diyince yeni aklıma geldi.Ahh nasıl bir salağım ben dün ona süpriz yapmayı unuttum!İnsan en yakın arkadaşını nasıl unutabilir?O kargaşada aklımdan çıkıvermiş aynı okulda olduğumuz.Neyse ona bu gün süpriz yapabilirdim.Bana söylediğine göre 10C sınıfına gidiyordu.Bizim 3 sınıf sağımızdaydı.Gün içinde nasıl denk gelmedim gerçi orasıda tartışılır.Bu düşüncelerle ders programıma göre kitaplarımı hazırladım ve evden ayrıldım.
Okula vardığımda düne benzer manzara beni karşıladı.Sabahın bu saatlerinde bile koşu alanları , parkur alanları öğrenci kaynıyordu.Bu okulun ambiyansı gerçekten çok farklıydı.Bu sefer Meldaya süpriz yapmak adına 10C sınıfının bulunduğu alana doğru yaklaşmaya başladım.İçeriye baktığımda ise bu oydu.Son zamanlarda konuşamamıştık beni kendi okulunun ünüformasıyla yanında görünce nasıl bir tepki verecek aceba diye düşünüyordum.Uygun anı bekledim ve bir arkadaşıyla konuşmak için arkasını döndüğünde sinsice yaklaşıp gözünü ellerimle kapadım.
-Bil bakalım ben kimim ?
-Bu ses yoksa ? Filiz ?
-Ahaha boşuna sana en iyi arkadaşım demiyorum.
Bu sırada ellerimle gözünü kapamayı bırakmıştım.Kocaman bir gülümsemeyle arkasına döndü.Melda siyah saçları , deniz mavisi gözleri ve fit vücuduyla açık ara bu okulun en güzel kızlarından biriydi. [Aklınızda görüntünün güçlenmesi adına tam görüntüsünü paylaştım]
-Filizciğimmmmm ! Se-Sen burda ne yapıyorsun ?
(Kahkaha atarak) - Sakin ol Melda , süpriz yapmak istedim sana bu okula transfer oldum artık 3 yıl dip dibeyiz !
-Hayatımda beni bu kadar mutlu edecek 2. bir olay yaşayacağımı hiç düşünmezdim.
-Birincisi ne ki ?
(Gülümseyerek) - Senin erkek arkadaş bulman olurdu buda Filiz !
-Ya dalga geçmesene bilmiyor musun beni daha aşkın a'sını bilmiyorum ben dediğin lafa bak...
-Şaka yapıyorum ya alınma hemen tanımıyor muyum sanki arkadaşımı eheheh ?
(Somurtarak)-Gıcıksın biliyor musun ben sen burda mutlu ol diye süpriz yapıyorum.
-Peki nasıl geldin bu okula halen şaşkınım ?
-Babamın iş sorunları yüzünden bu okulun yakınlarına taşındık o yüzden bura yazılmam gerekti.
-Oha çok şanslıyım desene.Tanrıya seni benimle uzun bir süre birleştirdiği için şükrediyorum !
(Çekimsenerek) - Biraz abartmıyor musun Melda ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 + 1
RomanceBu hikayedeki kişiler tamamen hayal ürünü olup gerçekle ilgisi yoktur.Ayrıca hikayede cinsellik , küfür , dram ve psikoloji etmenleri çok baskın bir dille yazıldığından ötürü 18 yaşın altındaki kullanıcılara tavsiye edilmez.Okuğundu taktirde gerçekl...