Aşırı yorucu geçen dünün ardından eve vardığımda beni rahatsız eden düşüncelerle bir kaç yazı karalamıştım.Bu sefer karanlık olması gereken yazılarımda ufacıkta olsa umut ışıkları parlıyordu.Yazılarıma bile işlediyse bu bir şeyler benim için iyi gidiyor demektir.Gerçekten Bade ve Melda sayesinde bembayaz bir sayfa açıp ordan devam edebilirdim.Bir şeyleri anlamaya ufak ufak başlıyorum ve bu çok hoşuma gidiyor. Bu sabah nedensizce okula daha güzel bir şekilde varmak istedim.Bu yüzden saçımı toplamayıp güzelce tarayıp ve fönleyip bellime kadar bıraktım.Hafif de dalganlandırmıştım ve güzel bir görünüm kazanmışlardı.Kırmızı rujumu çok hafifçe sürdüm ve az birazda rimel kullandım.Ben bile kendi görünüşümü beğenmiştim umarım Melda ve Bade de beni beğenir.Şuna bak millet beni beğensin diye uğraşır olmuşum ben 1 günde çok değiştim ya.Biraz önlem mi alsam bu hızda bir değişim ters teper mi aceba ? Yine düşüncelerim zamanın kolayca geçmesini sağlamış ve ben sorgulamayı bitirdiğimde kendimi yemeğimi bitirmiş buldum.Ortalığı hızlıca toplayıp okula doğru yola koyuldum.Okula vardığımda çokta farklı olmayan bir akmosfer beni karşıladı.Yine herkes bir işle uğraşıyor ve eğleniyordu.Hızlıca sınıfıma doğru yürüdüm ve Bade'nin yanına oturdum.Bade beni farkedip bana döndüğünde hafif bir şaşırdı.
-Ohaaa Filiz bu sen misin ?
(Gülerek)-Evet ne olduki ?
-Aşırı güzel olmuşsun ya muhteşem !
-Ahh teşekkür ederim ufak bir kendime bakayım dedim çok üzerine düşmedim.
-İyiki düşmemişsin yani sınıfın hepsini kendine aşık ederdin yoksa.
-O kadar değildir be..
-Şuna bak herkesin gözü senin üzerinde.
Bade diyince bir etrafa baktım ve haklıydı.Kızlı erkekli çoğu kişi bana meraklı ve hayran olmuş gözlerle bakıyordu.Ama nedense Bade'nin ve Meldanın tepkisini daha çok umursuyordum.
-Evet büyülenmiş gibi bakıyorlar birazcık utandım doğrusu.
-Övün bunla tatlım hakediyorsun.
Bu sırada hoca sınıfa girmiş ve ayaktaki kişilerde yerlerine oturmuştu.Biz de hoca gelince sonra konuşuruz diyip sıralarımıza geçtik.Yorucu bir dersin ardından tenefüs zili çalınca rahatladım.Badeye ben geliceğim diyip Meldaların sınıfına doğru yol almaya başladım.İçeriye girdiğimde Melda da onu ziyaret etmemi bekliyormuş gibi kapıya bakıyordu ve bir anda gözleri fal taşı gibi açıldı.Yanına doğru yaklaştığımda elime dokunup çimdirdi.
-Ayk Melda ne yapıyorsun be ?
-Filiz bu cidden sen misin ? Ben de hayal görüdüğümü felan zannetmiştim..
-Oha o kadarda abartma azcık süsleneyim dedim.
-Bundan sonra hep böyle düşün o zaman şu güzelliğine bak bir cevher saklıyormuşsun resmen.
-O kadar fark etti mi cidden ya ?
-Etti tatlım hem de dünyalar kadar etti.
-Pekala o zaman bundan sonra düşünürüm daha fazla süslü püslü gelmeyi.
Azcık olsun yüzümde ufak bir gülümseme oluşmuştu ve sahte değildi.Aceba neden Melda'nın ve Bade'nin benim dış görünüşümü beğenmesi beni bu kadar mutlu ediyordu ve en önemlisi ben bu harekete bu kadar kolay nasıl kalkışmıştım ? Bunlar halen üzerine düşünmem gereken sinir şeylerdi ama en azından az da olsa duygu hissetmeye başlamıştım ve şimdiden bile Dünya daha anlamlı bir yer haline gelmişti.
-Bu arada bu gün için hazırsın değil mi güzel bir programım var ekiyim deme sakın ha !
-Aşk olsun Melda , söz verdim geliceğim emin ol.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 + 1
RomanceBu hikayedeki kişiler tamamen hayal ürünü olup gerçekle ilgisi yoktur.Ayrıca hikayede cinsellik , küfür , dram ve psikoloji etmenleri çok baskın bir dille yazıldığından ötürü 18 yaşın altındaki kullanıcılara tavsiye edilmez.Okuğundu taktirde gerçekl...