Aşk Genişler Mi ?

30 1 0
                                    

Not : Bu bölüm aşırı derece cinsellik içerir eğer bu tarz betimlemelerden hoşlanmayan varsa o olayı yaşandığını anlayıp diğer bölüme geçebilirler.


Sabah uyandığımda yüzümde koca bir gülümseme ve yanımda Melda'nın hafif yarı çıplak vücudu beni karşıladı.Bu dün olanların rüya olmadığını düşünmem için yeterli bir kanıttı.Halen dün olanlara anlam veremiyorum çocukluğumun çoğunu beraber geçirdiğim, yediğimizin içtiğimizin ayrı olmadığı arkadaşım Melda ile iki sevgili ya da aşık gibi ateşli bir şekilde sevişmiştik.Öyleki durum kontrol alınmaz bir hal aldı ve göğüslerime elini atmıştı karşılık olarak ben de onunkilere.Dün yaşananlar her neydiyse benim aşırı hoşuma gitmiş ve beni aşırı mutlu etmişti.Aşk bu muydu değil miydi bilmiyordum ama mutluluk buydu.Sorumun cevabını halen alamamış olmasamda tatmin olmuştum.Bu eski bende asla olmayan bir şeydi merak ettiğimin cevabını hep alır peşini bırakmazdım.Ama Meldanın küçük tatlı dilinin dilime değmesi, elleriyle sanki beni koruyucu bir melek gibi okşarcasına sevmesi beni tatmin etmiş ve sorumun cevabını merak etsemde cevabını bulmak için zamanın geçmesine tatmin olmuştum. Belkide aşk buydu?Belkide bir anda oluşan bir şey değilde zaman içinde gelişen bir şeydir?Ben yine düşünceler alemine dalıp gitmişken Melda uyandı ve gerildi.Beni ve kendisini görünce benim sabahki uyandığımdaki gibi bir şaşkın ifadeyle bana baktı.

-Gerçekten yaptık değil mi ?

-Evet de pişman mısın?

-Bilmiyorum o gün çok güzeldin ve güzel kokuyordun dayanamadım Filiz.Yani kaç senelik arkadaşımla ne yaptığımı düşü-

O sırada dudağına bir buse daha kondurdum ve hafiften bir şaşırdı ama sonra karşılık verdi yaklaşık 10 saniye öpüştük.

-Bir şey yaptın ve şimdi bu haldeyiz Melda artık geri dönüşü yok.Kafanı kurcalayan şeylerin aynısı benim de kafamı meşgul ediyor ama ne diyorum biliyor musun Melda?

-Ney ?

Dudağına bir öpücük daha kondurup :

-Devam edelim.Bunu yapmaya devam edelim..

-Filiz seni hayatımda ilk kez bu kadar mutlu bakarken gördüm buna ben mi sebeb oldum?

-Evet bu mutluluğun büyük bir kısmı senin eserin tatlım.

-Peki daha fazla ileri gitmeme izin verir misin?

-Veririm elbet lakin Meldacığım biraz daha burda kalırsak okula yetişemeyeceğiz hem bu gün Bade'ye sözüm var projeye devam edeceğiz.

(Somurtarak)-Ya okulu ve projeyi eksen olmaz mı?

(Gülerek)-Emin ol ben de seni çok istiyorum daha daha fazla istiyorum ama şuanlık Filiz kaçar.

-Tamam ama bir ara söz değil mi?

Melda'nın elinden hafifce turup kendime çektim ve diğer elimi beline koydum.Deniz mavisi gözlerinin içine bakarak :

-Bir uyuşturucu bağımlısına ilacını ihtiyacı olduğunda vermek zorundasın.

Bunu diyince hem yutkundu hem de kocaman bir gülünsemeyle koluma girdi ve o manzaralı alandan getirdiği kamp malzemelerini söküp bisikletleri de merkezine yerleştirip okula doru yola koyulduk.

Okula vardığımda her şey yolunda ve normal gidiyordu.İçimde garip bir his vardı.Suçluluk hissiydi bu, sanki biri farkedecekte hayatım mahvolacak gibiydi ama birinin bizi farketmesine pek imkan yoktu oysaki.Hem Meldayla okulda hiçbir şey olmamış gibi konuşacak olmam da bu suçluluk hissiyatının nedenleri arasındaydı.Birlikte ikimizin de eli omuzlarımızda olacak bir şekilde içeriye girdik ve bana dönüp göz kırptı.

2 + 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin