κ1.

13 1 0
                                    

Pov αφηγητής..Η Ιόλη ετημαζωταν για το σχολείο καθώς ήταν η τελευταία της χρόνια. Ήταν μόλις 18 χρόνων παρά λίγες μέρες και ετημαζωταν για της πανελλήνιες εξετάσεις καθώς θέλει να γίνει καλή παιδίατρος, λατρεύει τα παιδιά. Ετημαζωταν, και κατέβηκε κάτω όπου την περίμενε η αδελφή της η Νιόβη για να την πάει σχολείο και εκείνη στην δουλειά της ,καθώς και εκείνη τελείωσε την αρχητεκτονηκη,η οποία είναι η μεγάλη της αγάπη και έχει δικό της γραφείο εδώ και 1χρονο. Η Ιόλη την λάτρευε και ας είχαν μεγάλη διαφορά ανάμεσα τους ,καθώς αν και σκεδον όλο ιδιες καθώς κληρωνομησαν τα μαλλιά της μητέρας τους που ήταν κατακόκκινο,εχωντας 5 χρόνια διαφορά καθώς εκείνη είναι 18 και η αδελφή της είναι 22 καταφερε να τελειώσει γρήγορα της σπουδές της και με άριστα και κάνω το μεταπτυχιακό της και δουλεύει και στο γραφείο του πατέρα τους με μεγάλη επιτυχία σε ότι και αν της ζήτησε ο πατέρας τούς. Για αυτό και μόνο την λατρεύει και νιώθει περήφανη για την αδελφή της και θέλει να της μιασει και να γίνει αυτό που πάντα λάτρευε παιδίατρος και μάλιστα από της καλύτερες που υπάρχουν στην Ελλάδα, ήθελε να κάνει περήφανη την οικογένεια της αλλά ακόμα περισσότερο την αδελφή της.
Από την άλλη η αδελφή της αν και δουλεύει πολύ και δεν συναντιούνται όπως παλιά κάθε μέρα να μηλεισουνε όπως παλιά την λατρεύει και νιώθει περιφανή για εκείνη και για την απόφαση που πήρε να γίνει παιδίατρος και ας μην το ενέκρινε αυτό η οικογένεια τους .

Οι δύο αδελφές είναι κολλητές μεταξύ τους και μηλαγε για τα πάντα αυτό περιλαμβάνει και τον έρωτα τους για τα αδέλφια Μαρκόπουλου που η κάθε μία τους ερωτεύτηκε όταν ήταν ακόμη στο σχολείο,από τότε έλεγαν ότι θα τους αγαπάνε για πάντα αλλά δεν τους το δείχνουν αν και μεγαλύτερη που είναι για αυτές καθώς ο Ανδρέας Μαρκόπουλος είναι 30 και ο μικρός 26 τους είχαν ερωτεύτηφτη τόσο πολύ που δεν το είπαν σε κανέναν παρά μόνον στη κολλητή τούς την Μαρία.
Όσο για τα αδέλφια Μαρκόπουλου ήταν και αυτοί ερωτευμένοι μαζί τους αλλά δεν μπορούσαν να της πλησιάσει καθώς υπάρχει μια παλιά έχθρα ανάμεσα στης δύο οικογένειες, αλλά και η δύο τους παρακολουθούσαν απο μακριά ,αν και κάνανε σχέσεις τίποτα δεν ήταν για πολύ καθώς κάθε φορά ήθελαν να είναι αυτές στην θέσεις αυτόν τον κοριτσιών,και αυτό το ξέρανε  και η δύο. Τα συνεστηματα τους τα είχαν πει ο ένας στον άλλον ένα βράδυ καθώς ειχαν μεθύσει και η δύο . Δεν είχαν το κουράγιο να τα εξωμολογησουν άλλιος . Από τότε ήταν αχώριστοι ,και στην δουλειά καθώς ήταν και η δύο σε κατασκευαστηκη εταιρεία αλλά και στης βλακείες που κάναν με της μηχανές.

Pov Νιόβη.
Ν- Σε λίγο είναι το πάρτυ για τα γενέθλια σού βρήκες το πώς θα δείξεις?
Ι- Να σού πο την αλήθεια δεν έχω ιδέα, αλλά θα ήθελα να ντειθουμε όλες μαζί παρέα και τα κορίτσια παρομια ,μιας και είναι μασκέ πάρτυ τη λες?
Ν- Υπέροχη ιδέα!!!
      Της είπα, αλλά δεν της είπα ότι θα έρθουν και τα αδέλφια Μαρκόπουλου της το κρατάω για έκπληξη καθώς τους κάλεσε ο πατέρας για την συγχώνευση των ετεριον μας και αν και δεν θέλει ο πατέρας πολύ σχέση με αυτούς καθώς ο πατέρας ήταν ανταγωνιστές με τον πατέρα τους,στα επαγγελματικά αυτή η έχθρα δεν μπήκε στη μέση αυτό και εμένα με παραξένεψε καθώς νόμιζα ότι ήταν επαγγελματικό το θέμα, αλλά πρέπει να μάθω πρέπει να διαλύσω όλο αυτό το κουβάρι..
Ι- μπορείς να με άφησεις εδώ με περιμένει η Μαρία για να πάρουμε καφέ .
Ν- Οκ, αλλά μην κάνετε κοπάνες έχεις πολύ διάβασμα και δεν θα σας κάνουν καλό τα κενά , εσύ θες να δώσεις για παιδίατρος και η Μαρία για νευροχειρουργός οπότε μην αργήσετε..
Ι- το ξέρω θα είμαι στην ώρα μου μην ανησυχείς.
Ν- θα έρθω να σας πάρω εγώ να πάμε για κάνα καφέ πριν το φροντιστήριο οκ..?
Ι-οκ φιλάκια.
     Της είπα και είδα την Μαρία

Έρωτας από παλιά..Where stories live. Discover now