Pov Ιόλη.
Έπρεπε να ξεφιγω για λίγο να ηρεμήσω,δε μπορούσα να πάω για φροντιστήριο,θα μου τα έλεγε η Μαρία ούτε σιαλος και τις εστηλα μήνυμα ότι δεν θα έρθω και να μην πει σε κανέναν και όταν θα τελείωνε να συναντηθούμε στην λίμνη της αγάπης. Αυτή η λιμνούλα ήταν πανέμορφη είχε και μια μικρή γέφυρα στην μέση και τέλειο τοπίο, ιδανικό από τον κόσμο και να ζωγραφίσεις. Αυτό έκανα οπότε ερχόμουν,έλεγα τα παράπονα μου και ζωγράφιζα Πολύ και ιδιαίτερα εκείνων,το βλέμμα του όταν έφυγε για σπουδές το πώς με κοίταξε τοτες,αυτός μόνο 18 πέρασε διηκιση επιχειρήσεων και εγώ ημουν τόσο μικρή αλλά από τότε τον λατρεβα και τον παρακολουθούσα από μακριά. Ημουν μόλις 12 χρόνον ,την ημέρα τον γενεθλίων μου έφυγε για σπουδές αλλά πριν φύγει μου ευχήθηκε και με φίλησε στο μάγουλο,δεν μπορούσα να εξηγήσω αυτό που ένιωθα αλλά δεν μπορούσα να ορθώσο λέξη μετά από αυτό, του είπα κακήν κακώς καλή τύχη και από τότε έχω να τον δω. Κάθε φορά που έβλεπα το fb. του με αυτές τις λυσαρες που τον περιτριγύριζαν,εκλεγα και κληνομουν για μέρες στο σπίτι, ήθελα να είμαι εγώ στην θέση τους,να φιλάει μόνο εμένα. Και εγώ είχα διαφορά φλερτ αλλά δεν κρατάει γιατί δεν ήταν αυτός, αυτός δεν ήταν. Αλλά με αυτήν την κοπέλα δεν είναι το ίδιο είδα φωτογραφίες της μαζί του αλλά μάλλον δεν μπορούν να μην είναι χωριστά για αυτό και την έφερε μαζί του νομίζω ότι την έλεγαν Άλεξ Αλεξοπούλου αλλά προς θα την ανταγωνιστο, αυτή είναι κούκλα. Καλύτερα να ζωγραφισο λίγο μπας και ξεχαστο λίγο, αλλά το μόνο που μου ερχόταν σαν έμπνευση ήταν αυτός και τα μάτια του . Είχα ένα ολόκληρο τετράδιο με φυγουρες που ζωγράφιζα από τότε που τον θυμάμαι,με τις γριματζες που έκανε,με το γέλιο του,με ότι αφορούσε εκείνον.
Είχε έρθει πια το βράδυ και η Μαρία έχει έρθει,μου είπε για το ότι έγινε στο εμπόρικο μετά από τη έφυγα,και αποδείχτηκε ότι ήταν ξαδέρφη του. Πηδουσα από την χαρά μου αλλά ξεχασα το τετράδιο με τις ζωγραφιές και το είδε η Μαρία,δεν ξέρει ότι ζωγραφιζο αλλά ούτε για το το τετράδιο.
Μ-οοοοο, ζωγραφίζεις πολύ ωραία, γιατί δεν μου το είπες?
Ι- Γιατί ήθελα να το τελειώσω και πιο πολύ να το κρατησο μυστικό, ούτε η αδελφή μου δεν το ξέρει,δεν θέλω να το μάθουν η δική μου για αυτό θα σε παρακαλέσω να μην το πεις τίποτα σε κανέναν.
Μ-Οκ δεν θα το πω αλλά και εσύ θα μου κάνεις μια χάρη!!
Ι-η οποία είναι????
Μ- απόψε πάμε κλαμπ,θα κάνουμε τον Μιχάλη να του τρέχουν τα σάλια...
Ι-η εννοείς???
Μ-μιλεισα με την Άλεξ και μας είπε ότι θα είναι στο villa κλαμπ και μας είπε να έρθουμε και εμείς...
Ι- από ποτέ έγινε Άλεξ αυτή..
Μ-αμαν όλα δικά σου τα θες. Μας είπε να πάμε και θα πάμε δεν το διαπραγματεβομε,και θα έρθουν και τα κορίτσια μαζί μας..
Ι-οκ, αλλά δεν έχω τη να βάλω.
Μ-μην ανησυχείς για αυτό,το έχουμε κανονίσει αυτό.
Ι-τι εννοείς?
Μ-εχεμου εμπιστοσύνη..
YOU ARE READING
Έρωτας από παλιά..
Science FictionΔύο αδέλφια τόσο διαφορετικά και τόσο ίδια, δυο αγάπημενες αδελφές που θα τους αγαπήσουν αλλά θα βρουν την ανταπόκριση που ζητάνε από αυτούς η όχι,και αν ναι γιατί δεν τους το δείχνουν? Τη μυστικό κρατάνε και η δύο οικογένειες και αυτές η αγάπες δεν...