κ4.

3 0 0
                                    

Θέλω να πλησιάσω την Ιόλη Και την αδελφή της, θα ήθελα να γίνουμε φίλες, μου είναι πολύ συμπαθής σαν άτομα καθώς δεν έχουμε μηλισει ποτέ και δεν ξέρουν ότι είμαι ξαδέρφη τούς. Όταν είδα την Ιόλη να φεύγει εκνευρισμένη τότε κατάλαβα το ποσό αγαπά το Μιχάλη, ζήλεψε πολύ και την καταλάβενο έτσι θα έκανα και εγώ στην θέση της.
Είδα την Αγάπη, είναι στην παρέα τους, ωραία μια είναι πιο εύκολα τους. Με την Αγάπη είμαστε στο πρώτο έτος τις γιατρικης.
Αλεξ- Μιχάλη μου πάω να χερετησω μια φίλη έρχομαι.
Μ- οκ
Άλεξ- φτάνω στο τραπέζι τους και χερεταω την Αγάπη και συστήνομε και στης υποληπες κοπέλες..
Γεια σας είμαι η Άλεξ Αλεξοπούλου, ξαδέρφη του Μιχάλη και Ανδρέας Μαρκόπουλος και συμφοιτήτρια της Αγάπης.
Μ-γεια σού και εσένα,δεν ήξερα όταν τα αδέλφια Μαρκόπουλου έχουν ξαδέρφια εδώ. Νόμιζα ότι ήταν μοναχογιός ο πατέρας τούς?
Α-ειμαι από την μεριά της μητέρας τους, εκείνη είναι η θεία μου . Λοιπόν κορίτσια έχω αργήσει στο ξαδερφάκι μου, έχει να αγοράσει κάτι πράγματα και θέλει την γνώμη μου.
Α-Μ-Καλα,οκ τα λέμε...
Μ-Να σου πω Άλεξ?
Άλεξ- ναι?
Μ-θα μου δώσεις το τηλέφωνο σού για να βγούμε για κάνα καφέ,και να γνωρίσεις και την Ιόλη και την αδελφή της.
Άλεξ-οκ γραφε...
          Της έδωσα το νούμερο και έφυγα κατέφτιαν γιατί έχω αργήσει πολύ..
Μιχάλης-αντε τη έκανες τόση ώρα ρε Άλεξ. Πού ησουν?
Άλεξ-αντε ήρθα γρινιαρη τελειονε. Ι Ανδρέας σε πόσο θα έρθει?
Μ-σε λίγο είναι εδώ.
Άλεξ-οκ.

Έρωτας από παλιά..Место, где живут истории. Откройте их для себя