Ρον. Ιόλη
Είμαι εδώ και 3ωρες στο σπίτι του κολλητού μου. Η Αλεξάνδρα μόλις το έμαθε τρελαθείκε,και έβαζε της φονες σε όλους και ιδιαίτερα στον Μιχάλη. Αυτό που δεν καταλάβαιναν ήταν ότι ήθελα να μηνο μόνη,δεν μπορούσα άλλο και ξέσπασα, φώναξα ούρλιαξα και τους είπα να φύγουν όλοι να μινο μόνη με την Αλεξάνδρα.
Μιχ- Ιόλη σε παρακαλώ ....
Ι- ΕΞΩ!!! όλοι έξω θέλω να μινο μόνη μαζί της .(και ξέσπασα σε κλάματα,ο Μιχάλης προσπαθεισε να μου μηλεισει και πάλι αλλά τον βγαλαν έξω τα παιδιά, και έμεινα μόνη με την Αλεξάνδρα).
Α-εισαι καλά εννοώ...
Ι- όχι δεν είμαι,θέλω μπάνιο σε παρακαλώ θα με βοηθεισεις,σε παρακαλώ πολύ..
Α-ναι τώρα πάμε ...
Ρον.Αλεξανδρα
Όταν έμαθα τι έγινε τρελαθεικα,το κοριτσάκι μου εξετηας αυτού του βλάκα, αυτός φταίει, κουλουριασμένη στο καναπέ και εκλεγε, και όσο την έβλεπα έτσι τόσο πιο πολύ νευριαζα μέχρι που την άκουσα να φωνάζει,τους έδιωξε όλους και μηναμε η δύο μας , τώρα είναι στο μπάνιο εδώ και μια ώρα θέλω να μπω να δω αλλά φοβάμαι αυτό που θα αντικρισο, αλλά από την άλλη ανησυχώ, έτσι πιρα την απόφαση και μπήκα, αυτό που είδα ήταν να τρίβεται σαν μανιακι σε όλο της το σώμα σε ορισμένα σιμηα είχε και αίμα από το πολύ τριψημο. Εκλεγε με αναφιλιτα,πρωσπαθυσα να της πάρω το σουγαρι αλλά τίποτα. Βγήκα έξω και πειρα τηλέφωνο τα κορίτσια και τον Νίκο να έρθουν.Ρον. Νίκος
Μετά από τη μας έδειξε η Ιόλη από το σπίτι μου,πιγαμε όλοι κάπου να πιούμε ένα καφέ, ήταν ιδεί πρωί οπότε δεν είχαμε και άλλη λύση από το να περιμένουμε. Ο Μιχάλης τον έβλεπα κατηγορούσε τον εαυτό του, ενώ τα άλλα κορίτσια ήταν πιο χάλια. Εκείνη την στιγμή με ποτέ η Αλεξάνδρα καί μου είπε τη γινόταν στο σπίτι, μόλις το άκουσα που έπεσε το τηλέφωνο κάτω,το πρώτο που έκανα ήταν να τα παρατήσω όλα και να πάω να την δω, αυτή η μικρή είναι ότι πολυτιμότερο δώρο μου έδωσε ο Θεός μετά το θάνατο της αδελφή μου,και μέσο αυτής βρεικα και την Αλεξάνδρα. Τα παιδιά πανοβληθυκαν που με είδαν έτσι και με βοβαρδιζαν με ερωτήσεις,το μόνο που πρόλαβα να πω ήταν να έρθουν στο σπίτι μου γιατί δεν ήταν καλά η Ιόλη μετά από αυτό έφυγα και έφτασα κακόν κακός στο σπίτι.
Ν- Που είναι?
Α- Νίκο σε παρακαλώ κάνε Κατή είναι τόσοι ώρα στην μπανιέρα,από το τριψημο έκανε πληγές...
Ν- τιιιι?!!! (Μόλις το άκουσα μπήκα μέσα στο μπάνιο και μόλις την είδα μου κόπηκαν τα πόδια,εκλεγε και έτριβε όλο και πιο δυνατά το δέρμα της λες και ήθελε να γδαρθεί).
Ιόλη, Ιόλη μου σε παρακαλώ άσε κάτω το σουγαρι, έχεις πληγές ,σε παρακαλώ,της έλεγα και της ξαναλεγα αλλά απάντηση δεν πήρα,το μόνο πράγμα που μου είπε μετά από μισή ώρα ήταν ότι θέλει να κοιμηθεί,φώναξα την Αλεξάνδρα για να με βοηθήσει να την ετημασουμε και να βγεί από την μπανιέρα,και όσο την ετημαζα εγώ να βγει η Αλεξάνδρα μόλις είχε ανηξει στα παιδιά. Την βγάζω από το μπάνιο σε στυλ νυφις,δεν είχε το κουράγιο να περπατήσει και την πίτα στο υπνοδωμάτιο μου και την αφεισα να κοιμηθεί μαζί με την Αλεξάνδρα.
YOU ARE READING
Έρωτας από παλιά..
Science FictionΔύο αδέλφια τόσο διαφορετικά και τόσο ίδια, δυο αγάπημενες αδελφές που θα τους αγαπήσουν αλλά θα βρουν την ανταπόκριση που ζητάνε από αυτούς η όχι,και αν ναι γιατί δεν τους το δείχνουν? Τη μυστικό κρατάνε και η δύο οικογένειες και αυτές η αγάπες δεν...