κ2.

6 1 0
                                    

Pov Ιόλη.
Βλέπω την Μαρία και την χερεταω πειγενοντας προς το μέρος που καθετε αποροφιμενη στο κινητό της. Είναι μια πολύ ωραία κοπέλα,θα την χαρακτήριζα ως και πανέμορφη,με ένα ιδιαίτερο στυλ. Λατρεύω τα μοβ μαλλιά της , είναι σχετικός ψηλή για την ακρίβεια 1.70 ,πιο ψηλή και από εμένα και έχει μάτια γκριζογαλανα.
Ι- Μαρία δε με ακούς που σε φωνάζω, άντε θα αργήσουμε έχουμε και πρώτη ώρα φυσική κατεύθυνσης,δε θα προλάβουμε να πάρουμε καφέ καί ξέρεις την στριτζω είναι η Νικολάου!!!
Μ-Καλα ντε μην φωνάζεις τώρα πάμε, μιλούσα με την Αγάπη έχεις χερετησματα..
Ι-Αστα αυτά σε μένα,για τον Γιώργο μιλάγαμε για το πότε θα έρθει έτσι δεν είναι?
Κατακωκινησε,τη χαριτωμένο,από της σπάνιες φορές που κοκκινίζει...
Μ-Τοσο πολύ φενετε?
Ι-Ναιπ , γιατί το χαμόγελο σου είναι μέχρι τα αυτιά αγάπη μου, έλα πάνε για αυτό το καφέ θα μιλήσουμε αργότερα για αυτό..
Ο Γιώργος είναι ο μεγαλύτερος αδερφός της Αγάπης και ήταν 28 χρόνων ,και έχει μια εταιρεία κατασκευής επίπλων που κλιρωνομισε από τον πατέρα τούς. Η Αγάπη ήταν 19χρονων μεγαλύτερη μας και φητιτρια ιατρικής στην Θεσσαλονίκη δηλαδή εδώ. Η Μαρία την γνώρισε σε ένα κλαμπ μέσω μίας παρέας και από τότε γίνανε κολλητές και εγώ επίσης. Όταν η Αγάπη σύστησε τον Γιώργο στην Μαρία για εκείνη ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά,και πειστευω και για αυτόν, γιατί έχω δει πως την κοιτάζει όταν την πλησιάζει αρσενικό κουνούπι,σαν να θέλει να το κατασπαράξει. Και κάπως έτσι γίναμε φίλες. Τα λέμε όλα μεταξύ μας και για όλα. Επειδή η Αγάπη τον τελευταίο χρόνο εδώ και μέχρι και γνωρίσει κόσμο από την σχολή της στην οποία θέλω να περάσω και εγώ και η Μαρία μετά της πανελλήνιες εδώ στην Θεσσαλονίκη,καθώς η Αγάπη είναι από την Αθήνα.
Μ-εει ..τη σκέφτεστε?
Ι- τίποτα..
Μ-Καλα παραγηλε το καφέ σου έχουμε αργήσει.
Ι- τώρα ντε.. Ένα καπουτσίνο διπλό σκέτο παρακαλώ.
Σερβιτόρος- Αμέσως... Αυτό και το μακιατο κάνουν συνολικά 4ευρω .
Ι-Οριστε...
Μ-Ει το δικό μου το πλήρωνο εγώ..
Ι-οχι ,άστο στο κερνάω εγώ για το καλώς σε βρήκα....και της κλείνω το μάτι,και κοκκινησε πάλι.
Αρχίζω και τρομάζω με αυτό δεν με έχει συνηθίσει σε αυτά, αλλά μου αρέσει γιατί πάντα είναι συγκρατημενη και σκληρή.
Μ-Οκ, ευτυχώς πολύ.
Ι- τίποτα..
Πειραμε τους καφέδες και φιγαμε για μάθημα.με αυτά και αυτά τελείωσε το εξαντλητικό 7ωρο και περιμέναμε απέξω να έρθει η Νιόβη για να πάμε για καφέ, πήραμε και την Αγάπη και είπε ότι θα μας συνάντηση εκεί γιατί έχει μια δουλειά πρωτα.Φτασαμε στο εμπορικό κέντρο και είπιαμε τον καφέ μας ήρθε και η Αγάπη και συζητούσαμε το τη θα κάναμε για το πάρτυ γενεθλίων μου και τότε τον είδα,τον είδα μετά από καιρό με κάποια άλλη δίπλα
Ι- Δεν μπορεί???
Α-Μ-Ν- Ιόλη τη έγινε?τη έπαθες?τη έγινε Ιόλη?
Ι- έπεφταν η ερωτήσεις πάνω μου και η τρείς αλλά εγώ δεν απαντούσα,δεν μπορούσα να το πιστέψω, ποτέ ήρθε? Νιόβη γιατί δεν μου το είπες ότι γύρισε?την ρώτησα αλλά δεν δενόταν να εκπλήσσεται... Γιατί δεν μου το είπες?την ρώτησα απότομα.
Ν-Γιατι θα σου το έκανα για έκπληξη για τα γενέθλια σου,για αυτό,α και ήρθε και ο αδελφός του μαζί,και Αγάπη ήρθε και ο αδελφός σου άμα θυμάμαι καλά..
Ι- έπρεπε να μου το πεις..και έφυγα με δάκρυα στα μάτια για όλο αυτό που έγινε μα κύριος με την αδελφή μου εκνευρισμένη...

Έρωτας από παλιά..Where stories live. Discover now