κ7.

7 0 0
                                    

                      Συνέχεια....
Πήραμε τα ποτά μας αλλά δεν προλάβαμε να πάμε στο τραπέζι γιατί ηρθαν τα κορίτσια και η Μαρία και η Νιόβη σκεδον κλαμενες,όταν κοίταξα στο τραπέζι κατάλαβα,είπα στην Άλεξ να της προσέχει λίγο και έβαλα μπρος το σχέδιο μου, εσείς γομαρεια ενώ μας σινοδεβετε είστε με της τσουλες,τώρα θα δείτε..
Ι- Νίκο έχω πρόβλημα θέλω βοήθεια!!!
Ν-οτι θέλει το κορίτσι μου ..
Ι- θέλω να κάνουμε το χερευτηκο με τα παιδιά, κοίτα εκεί τα γομαρεια αυτά,έκαναν τη Μαρία και την Νιόβη να κλέψει και σε λίγο θα το κάνω και εγώ . Του τρίβετε η τσουλαρα, μου έρχεται να φοναξω από τα νεύρα μου.
Ν-Οκ αλλά να ξέρεις δεν ξέρω κατά πόσο θα σας βγει σε καλό...
Ι- δεν με ενδιαφέρει,να υπολογίσουμε σε σένα?
Ν-ναι σε 10κα να είστε στην πίστα ..
Ι-οκ..
    Πειγα στα κορίτσια και τους εξήγησα το σχέδιο,και σινφονισα ακόμη και η Άλεξ είπε ναι οπότε πάμε , εσείς μια εμείς εκατό..
Μετά από αυτό μπικε το τραγούδι,και τα κορίτσια πιράνχας θέσεις,τα αγόρια από την σχολή από την άλλη,και εγώ με τον Νίκο,και αρχίζαμε να χωρεβουμε ένα εροτηκο τραγούδι της Μπιγιονσέ και αρχίσαμε να χωρεβουμε εστησιακα και προκλητικά,εγώ περισσότερο γιατί όσο σκεφτόμουν αυτόν και αυτή μαζί τρελενομουν . Ο Νίκος μου είπε να χαλαρώσουν γιατί έτσι όπως τον κοιτάει ο Μιχάλης θα τον σκότωνε,και δεν έδωσα σημασία,τα κορίτσια το ειδιο. Η Μαρία και η Νιόβη το διασκέδασαν τόσο πολύ και ξεχάστηκαν εστί λίγο, αλλά μετά ΠΑΟ λίγο μόλις τελείωσε το τραγούδι ήρθαν και μας πιράνχας με το ζόρι από την πίστα τα αγόρια,ααα κάποιοι ζυλεψανε,μου άρεσε πολύ .
Ι-τη στο διάλογο συνέβη μου λέτε γιατί μας τραβάτε έτσι?
Μ-εσεις να μου πείτε, γιατί χορεύεται έτσι μου λέτε με τόσα λιγουρια να σας κοιτάνε.
Ι-Ναιπ τι σας νοιάζει εσάς ,τη σε νοιάζει εσένα δεν μου είσαι τίποτα τη σε νοιάζει?
Μ-τη με νοιάζει, άκου τη με νοιάζει,όσο είσαι μαζί μου δεν θα πας να μηλεισις να χωρεψεις με κανένα,και ειδικά έτσι σαν πουτανα..!!!!
Ι- μόλις το άκουσα του έριξα μια σφαλιάρα και έφυγα με δάκρυα στα μάτια. Άκουγα να με φωνάζει από πίσω μου αλλά δεν έδωσα σημασία και μπικα σε ένα ταξί του είπα να με πάει στην λίμνη της αγάπης,και εστηλα μήνυμα στο Νίκο να έρθει να με πάρει από εκεί.
 

    Πίσω στο κλαμπ... .
Νιόβη-τη στο διάλογο θέλετε μου λετε, σε σάς να σας τρίβονται η πουτανες και μας χαρακτηρίζεται εμάς πουτανες εεεε..
Μ-εχει δίκιο δεν θέλω να σάς ξαναδώ μπροστά μου ακούσατε όλοι σας μακριά μας
Άλεξ-κοριτσια η Ιόλη έφυγε δεν την πρόλαβα ..
Νιόβη-τη εννοείς που είναι η αδελφή μου?
Άλεξ-δεν ξέρω,ούτε ο Μιχάλης δεν ξέρω που είναι, έτρεχε από πίσω της το μόνο που είδα ήταν εκείνη να μπενει σε ένα ταξί και εκείνος να την ακολουθεί
Ανδρέας-ηρεμηστε θα την βρει ..
Νιόβη-το καλό που του θέλω να μην την πλησιάζει αλλιώς στο ορκίζομαι από τα χέρια μου θα πεθάνει, αυτό στο ορκίζομαι..με κοιτάγε καλά καλά και ήξερε ότι σοβαρολογουσα.
Κορίτσια,τον Νίκο ο Νίκος θα ξέρει που θα την βρούμε πάμε...
Άλεξ- τώρα φύγαμε ...τον είδα να φεύγει τρέχοντας ,πάλη καλά τον πρόλαβα πριν φύγει.
Νίκο ξέρεις που είναι η Ιόλη?των ρώτησα..
Ν-ναι και πρέπει να φτάσω γρήγορα γιατί τέτοια ώρα κηνδινεβη εκεί..
Άλεξ-γιατι που είναι,πες μου σε παρακαλώ η αδελφή της ανησυχεί..
Ν-στην λίμνη της αγάπης,πάρε τα κορίτσια και σε μισή ώρα στο σπίτι μου να τους πεις, θέλει να μηλεισει στην Αλεξάνδρα η Ιόλη..
Άλεξ-οκ

       Συνεχίζεται..........

Έρωτας από παλιά..Donde viven las historias. Descúbrelo ahora