Sonraki bir ay genç sarışın için çok kötü geçmişti. Çamağacı ellerinden kayıp gitmişti ve çaresiz kalmıştı. Anonimden ise yazamamıştı. Bunun nedeni de elbette Crew'di.
~Flashback~
Genç sarışın ellerini yıkayıp önlüğünü çıkartırken patronları kafeye gelmiş sevgilisiyle konuşuyordu. Bill Anonim'i kullanarak Dipper'a hâlâ yazıyordu. O gün Bill'in sabah attığı mesajlara Dipper nihayet bakıyordu. Mesajlar Dipper'ın hoşuna gitmiş olacaktı ki güldü, ki Bill zaten mesajların onu mutlu edeceğini biliyordu. Yazma amacı da buydu, o mutlu olsun istemişti.
Crew sevgilisinin onu dinlerken başkasına yazmasından rahatsız olarak telefonunu elinden çekip almıştı. Dipper telefonunu geri almak için hamle yaptığında ise telefonu yukarı kaldırmıştı. Dipper artık telefona yetişemeyecekti. Dipper yine de şansını deneyerek sıçradı ve yetişmeye uğraştı birsüre. En sonunda aradaki on santimin bunu neredeyse imkansız kıldığını fark ederek vazgeçti.
"Charl onu geri ver." Dipper'ın sesi otoriter çıkmıştı ve Crew bunun üzerine daha da meraklanmıştı.
"Bu birsüre bende kalacak."
"Hayır kalmayacak."
"Bunun için çok geç."
"Charl telefonunu geri ver!"
"Üzgünüm Dipper ama bunu yapamam."
Crew kafeden çıkarken Dipper Anonim'e yazamamanın sıkıntısı ile kafede kalıvermişti.
~Flashback sonu~
Bill ona ulaşmak için başka yollar da deniyordu. Evinin içine onun için notlar bırakıyordu. Dipper da o notlara cevap yazıyordu bazen. Nihayet Dipper telefonunu geri aldığında ise Anonim'in engellendiğini görmüştü ve garip bir şekilde engel kaldırılamıyordu. Crew ile bunun için kavga etmeye başladıklarında Crew onu omuzlarından yakalamış ve dudaklarını onunkilerin üzerine bastırmıştı. Bill bunu izlemeye katlanamamıştı. Güçlerini kullanarak tezgahtaki iki bardağı devirmişti. Dipper irkilerek uzaklaştığında Crew iç çekmişti. Bill, yeterince dikkat dağıtıcı bu hareket için içten içe gurur bile duyamayacak kadar berbat hissediyordu.
Maalesef ki bunun dışında da öpüşme sahneleri olmuştu ve Bill izlemek konusunda gittikçe zorlanıyordu. Ne yapacaktı bilemiyordu. Crew ile yarışmak çok zordu. O fazla çekiciydi. Bill ise aptal bir çocuk gibi görünüyordu.
Bill iç çekerek yatağında daha bur pozisyon aldı. O cehennemdeki geniş odasında yatağına uzanmış bunlarla başa çıkmanın yollarını düşünürken kapı çaldı. Bill basitçe girilmesi konusunda onay verdikten sonra aralanan kapıdan hiç yaşlanmayan yaşlı babası girdi.
"Selam evlat." Lucifer kapıyı kapattıktan sonra onun yanına gitti. Yatakta yanına uzandıktan sonra Bill'in yatması için göğsünü işaret etti.
Bill uysal bir kedi gibi yanına kıvrıldığında Lucifer da sorun olduğuna içten içe emin olmuştu. Oğlunu konuşturmak için cevabını bildiği bir soruyu sordu, her zaman yaptığı gibi.
"Hâlâ kabul etmedi mi?"
"Teklif bile edemedim ki, sevgilisi var."
"Bu teklif edemeyeceğin anlamına gelmez ki."
Bill cevap veremedi. Sessizliğe boğuldular. Bill konuşmak istemedi, Lucifer da oğluna zaman verdi. Aradan ne kadar zaman geçtiği bilinmez, Bill titreyen sesiyle konuştu.
"Onların yakınlıklarını görmek beni mahvediyor. Bırakmak istiyorum.. " Lucifer oğlunun çaresiz sesinin ardından gözlerinden akan yaşları fark ettiğinde onu kendi üzerine yatırıp yüzünü elleri arasına aldı.
"Sevgi emek ister evlat."
Bill babasının göğsüne gömülüp bir aylık acısı için ağladı. Saatlerce tüm duyguları ile gözyaşı döktü. Babası ise hatalar ile dolu hayatına rağmen sonsuz sevgi beslediği oğlunun başını okşadı.
Her şey iyi olacak Bill, söz veriyorum.
.
.
.
.
.
.
.Fark ettiyseniz öyküyü Her Telden Öyküler kitabımdaki Grinin Gölgesi bölümü ile birleştirdim ufak bir detay ile. Merak edenler ona göz atabilir. Bu öyküyle ilgili başka bir detay ekler miyim kitaba bilmiyorum. Bu bir tür geçiş bölümüydü. Bölümler gecikirse anlayın ki ne yazacağıma karar veremiyorum. Kitaba başlarken kurgu belirlememiştim. Bu nedenle bölümleri yazarken sadece birkaç bölüm ilerisinde neler olabileceğini düşünerek yazıyorum. Haliyle ara ara tıkanabiliyorum.
Şimdi gelelim önemli bir okura. Şu an kitabımı okuyan hayalet olmayan tek okuyucu @ateslicorap.
Dün gece dediğim şekilde bölüm yazamadığım için özür diliyor ve bugün iki bölüm birden yazıyorum. Üçüncü de yetişirse atacağım. Kitabımı takip ettiğin için teşekkür ederim.
Hoşçakalın arkadaşlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehennemde Çeken Telefon||BillDip Texting||-tamamlandı-
Fanfictionİlk Texting kurgum olsa da beğeneceğinizi düşünüyorum. Texting dışı anlatımlar içerecektir. 13 yaş altı bireylerin okumaması şiddetle tavsiye edilir. Smut içermeyecektir. Yayımlanma tarihi: 03.12.18