0.0

4.3K 300 170
                                    

CehennemLordu: Selam Çamağacı.

Dippytree: Tanıyamadım?

CehennemLordu: Beynini çöpte mi buldun?

Dippytree: ???

CehennemLordu: Hava -3 derece. Üzerinde sadece aptal bir tişört var.

Dippytree: Üzgünüm ama kim olduğunuzu bilmedikçe sizinle konuşmak istemiyorum.

Dipper etrafına göz attığında karanlık ormandaki sık ağaçlardan başka kaydadeğer bir şey görememişti. Evet, soğuktu ama bunu gerçekten umursamıyordu.

CehennemLordu: Cehenneme gel tanışalım, yakışıklı. ;)

Dippytree: Biraz yalnız kalsam?

CehennemLordu: Bir sorun varsa anlatabilirsin Çamağacı.

Dippytree: Hayır, sadece huzur istiyorum.

CehennemLordu: Bensiz kalmak mı yani?

Dippytree: Evet

CehennemLordu: Şimdilik böyle olsun, ileride huzurun olacağım.

Dippytree: Tabii..

[Görüldü]

Dipper telefonunu kapatıp siyah kotunun cebine koydu. Birsüre daha ormanda dolaştı. Duyulabilen tek ses kendi ayak sesleri ya da üzerine bastığı ince dalların çatırtısıydı.

Derin bir iç çekişin ardından koşmaya başladı. Bazen geceleri uyuyamazdı ve bu zamanlarda delicesine koşmak ona en iyi gelen şeylerden biri oluyordu. Yalnızlık ve sessizlik alışılabilir şeylerdi. Aynısı özlem için pek geçerli değildi maalesef. En azından genç Dipper ardında bıraktığı beş yılda bu kadarını deneyimleyebilmişti.

Ne kadar zaman sonra bilinmez, genç bedeni durdu. Gökte hoş bir umut ile parıldayan dolunaya dikkat kesildi. O zifiri karanlık göklerin arasından bile ışık saçabilirken Dipper neden karanlığa teslim olmuştu?

Tabii ya..

Dipper'ın güç alabileceği bir güneşi yoktu.

.
.
.
.
.

Merhabalar efendim. İlk Texting hikayem olduğu için acemi olabilirim. Umarım beğenmişsinizdir. Oy ve yorumlarını özellikle de yorumlarınızı lütfen paylaşın. Gelişmek için tavsiyelerinize ihtiyacım var ne de olsa.

Sizleri seviyorum.

Cehennemde Çeken Telefon||BillDip Texting||-tamamlandı-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin