A whole new life - Dakota

1.6K 18 0
                                    

O víc než 5 let později. Duben.

Zrovna jsem dotelefonovala s jednou z agentur se kterou spolupracuji.

Mám letět do Miami tenhle víkend kvůli jednomu focení.

Věnuji se totiž kromě našeho tanečního studia, kde pracuji od mých devatenácti, i modelingu ale nechodím po molech, to ne.
Na to nemám výšku. Já se svými 165 cm bych mezi ty 175 a vyšší slečny nezapadala.
Takže sem tam fotím nějaké oblečení, nebo spodní prádlo. Záleží, co mě zaujme a která značka/návrhář mě osloví.

Teď to zrovna bude jedna značka, která vyrábí trička z plastů, které se nevyužijí, ale na tom tričku byste to nepoznali. Vypadají nádherně a ještě podpoříte dobrou věc. Takže jsem na to ihned kývla.

Dneska jsem doma, protože mi odpadla zkouška ve studiu ale jinak bych byla tam. Ale jsem ráda, alespoň si dám den volna, protože toho je na mě poslední dobou hodně.

V New Yorku, teď začalo jaro, takže máme hodně představení, jak s mými malými žáky, tak s mou skupinou, kde tancuji i já. Ale už to pomalu opadá a už zbývá jen pár představení a bude chvíli klid.
Neberte mě špatně!
Miluju svou práci, je to můj sen ale někdy toho mám dost.
Tančím celý svůj život, ale čeho je najednou moc, toho je příliš.

O pár hodin později.

"Broučku, jsem doma!" Zavolal na mě můj snoubenec.

Pamatujete na toho muže co mi nabídl tancovat v NY?
Jo, tak ten mě v březnu požádal o ruku.

George Wells. Generální ředitel Tance s láskou, po celém světě.

Dali jsme se dohromady asi po 2 letech, po rozchodu se Sebastienem.

George mě zval tolikrát na večeři, že jsem nakonec svolila.

Pak jsme spolu začali chodit, bylo to poměrně rychlé ale znali jsme se už 2 roky, takže ani tolik ne.

Po roce a půl chození jsem se k němu na Manhattan nastěhovala z mého nádherného bytu u Central parku, do teď mě to mrzí, ale prodlužovala jsem stěhování, tak dlouho, že jsem nakonec už musela.

V mém předchozím vztahu jsme do všeho šli moc rychle a tak to mělo rychlý konec, takže jsem to už nechtěla uspěchat.

"Jsem v obýváku!" Zakřičela jsem a znovu pustila seriál.

"Chyběla si mi... hrozně moc, lásko." Zašeptal mi do mého krku, když mě na něj políbil.

"Ty mě taky, tak co? Jak bylo v práci?" Zeptala jsem se když si sedl v obleku vedle mě.

"Nic moc, otevíráme nové pobočky v Barceloně a Torontu, takže hodně papírování. To zase koukáš na Sex ve městě? Božeee." Zakňučel a lehl si na mě, že mě povalil.

"Georgi, je to stará klasika. Stejně jako ty, a slyšel si mě si někdy na tebe stěžovat?" Zasmála jsem se a výskala ho v jeho hnědých vlasech, když mi ležel na prsou a objímal mě.

Ale najednou se rychle zvedl do sedu a rozmáchl se rukama ve vzduchu. "No dovol? Mně je 34, kolik myslíš, že je už je třeba Carrie nebo Samantě? Já bych řekl, že o dost víc."

"Ty si pamatuješ jejich jména? To je roztomilý, aspoň něco jsem tě naučila. No jo, no jo, promiň mi, miláčku. Ty jsi oproti nim teenager." Natáhla jsem se a dala mu pusu, ale on mě přesunul obkročmo na něj a začal ze mě sundavat tílko, pod kterým jsem neměla podprsenku, a to on moc dobře věděl.

Když mi sundal tričko a já jemu košili i kravatu, tak mě položil zpátky na gauč a od rtů se mi přesunul na bradavky a začal mi okolo nich jazykem kroužit, zatímco mi sundaval kraťasy spolu s tangy a já si hrála s jeho vlasy a někdy, když to bylo až moc příjemné, tak jsem ho za ně zatahala.

Přesunul se zpátky k mým rtům, kde naše jazyky vedly válku a já jsem cítila jeho erekci i přes jeho kalhoty, takže jsem se nahnula a spolu s jazykem v jeho puse. Jsem mu je sundala a pak ihned trenky.

"Lásko, jestli ho do mě do pěti vteřin nestrčíš, asi tě zabiju a půjdu si to udělat sama." Zavrčela jsem mu do rtů a kousla ho do spodního. On se jenom zasmál a zašeptal miluju tě a konečně do mě pronikl.

O pár minut později.

Já ležela na gauči s hlavou na Georgovo hrudi a oba jsme těžce oddechovali, když mu začal zvonit telefon. Políbil mě do vlasů a začal vstávat.

Já kňučela a zakřičela "Neber to! Buď tu se mnou, teď si přišel. Georgi, jestli to vezmeš dneska už nic nebude." Ale on si ani nenatáhl trenky a šel si pro svůj kufřík, kde měl mobil.

"Miláčku, co když je to něco důležitého? Za chvíli jsem u tebe, neboj se." Řekl mi s úsměvem v kuchyni, kterou jsme měli spojenou s obývákem. Já na něj ukázala prostředníček, který viděl ale nic neřekl a pořád volal.

Hodila jsem po něm jeho trenky, když začal odcházet spolu s kufříkem do pracovny. Oblékla jsem si jeho košili a své kalhotky a šla pro svůj telefon abych objednala jídlo, protože naše hospodyně tu dneska nebyla a tak byla lednice úplně prázdná, protože jsme zapomněli nakoupit.

Objednala jsem sushi z mé nejoblíbenější restaurace na Manhattnu.

O hodinu později.

"Lásko je tu jídlo!" Zavolala jsem z kuchyně ale nikdo mi neodpověděl, takže jsem položila sushi na linku v kuchyni a šla navštívit toho workoholika v jeho ráji.

"Jestli teď nezvedneš tvou prdel z té židle, tak nejenom že nedostaneš dneska už sex ale ani jídlo. Dvě věci, bez kterých muži nemůžou žít, takže vybírej moudře. Protože sex už nebude." Řekla jsem mu s flirtujícím úsměvem na rtech, když jsem se opírala o jeho pracovní sůl, jenom v jeho košili a tangách a odkráčela s vrtícím zadkem, směr kuchyně.

"Už jdu, ty tyrane!" Zakřičel když kolem mě proběhl rychlostí blesku.

O pár minut později.

"V sobotu mám jedno focení v Miami, chtěla bych tam být o den dřív, abych se koukla za tátou a viděla Samíka." Prohodila jsem u jídla.

"Můžu ti dát jedno firemní letadlo jestli chceš?" Zeptal se mě George.

"To by bylo úžasný, děkuju!" Zapištěla jsem a poslala mu vzdušnou pusu přes stůl.

"Broučku, ví vůbec tvůj táta, že jsme zasnoubeni?" Zeptal se, i když musel tušit odpověď.

Já se rozkašlala a musela jsem se napít. "Ehm, neví?!"

"To byla otázka nebo odpověď, Dakoto?" Zeptal se a položil si hůlky. On ví, že ho můj táta nemá moc rád. Upřímně... nesnáší ho. Myslí si, že je náš desetiletý věkový rozdíl moc. I když on sám má o dost mladšího manžela.

"Neví, ale nezlob se, jo? Já mu to řeknu. Máma to ví, takže to řeknu už jenom jemu a bude to. Jenom... ty víš, jak je na tom s názorem o našem vztahu, takže mě musíš chápat, zlato." Dotkla jsem se jemně jeho ruky, kterou měl položenou na stole a pohladila ho.

"Myslíš ten názor, že jsem tě přijal k nám do společnosti, protože ses mi líbila a mám tě jenom na šukání, protože jsi přeci na mě moc mladá a není možné, že bych tě miloval, protože jsem přeci ředitel velké společnosti a ten nemá dlouhodobé vztahy, protože jsem moc v práci a jsem moc sobecký? Jo, tak tenhle názor znám. Když mi ho on sám řekl." Odfkl si a znovu vzal do ruky hůlky a pustil se zase do jídla.

"Zítra večer tam odletím a všechno mu to povím. Neboj se. Už jsme přeci zasnoubeni a to jeden výlet do Miami nezmění. Miluju tě." Vstala jsem a šla si sednout do jeho klína. Objala jsem ho okolo krku, chvíli jsem myslela, že mě neobejme ale nakonec si jen odfrkl, když jsem mu dala pusu na hruď a objal mě.

"Já tě miluju víc, lásko moje." Zašeptal a políbil mě na rty.

___________________________________________

Oh, Dakoto, to si nevzpomínáš, jak moc pro tebe znamenala tahle slova dřív? Odpovím za tebe. Nespočetně víc citu, než cítíš teď.

Lásku nepřekonáš!Kde žijí příběhy. Začni objevovat