Always and forever.

1.1K 19 2
                                    

O 2 roky později.

Stáli naproti sobě v kostele a odříkávali jeden druhému sliby nehynoucí lásky, věrnosti, pokory a podpory. U oltáře.
Dakota plakala.
Sebastien plakal. 

Věděli, že teď už je to opravdu navždy. Stejně tak jim to dokazovala jejich tetování - Always and forever.

Už navždy, tentokrát to vyjde. 

Mají veliký dům v Hamptons spolu se zahradou plnou kvetoucích stromů a květin. Dům jejích snů a jeho přání jí postavit dům jejích snů se vyplnilo. 

On pracuje pro velikou právní firmu jako advokát a ona učí balet malá děvčátka v její baletní škole, které se nachází půl hodiny od jejich domu. 

Shodou okolností a plánů jejich sousedy jsou Trevis s Ann a jejich malým synkem Devonem.

Všechno je přesně, tak jak má být a mělo být už od úplného začátku. 


Autorky povídání...
Děkuji Vám Všem moc za podporu, hvězdy a srdíčka, kterými jste mě obdarovávali za období psaní příběhu Dakoty a Sebastiena. Vím, možná se Vám konec zdá zbrklý nebo nesprávný, ale já jsem jim dvěma chtěla dopřát konečně klid a jejich šťastné žili a byli až do smrti. 

Doufám, že se nezlobíte a doufám, že se mnou zůstanete a přečtete si moje další příběhy, i když nepřidávám zas tak často. Nejde to, když to chci kvalitně v rámci nějakých mezí. 

♥Love u all - always and forever.♥

Lásku nepřekonáš!Kde žijí příběhy. Začni objevovat