Kiedy jecie lody✔

369 22 10
                                    

Jin

Seokjin dziś pracował cały dzień nad stworzeniem, jak najlepszych w samku lodów. I udało mu się, właśnie je degustowałaś.
ーI jak?ーspytał.
ーWyśmieniteーzajadałaś się lodami.

Suga

Yoongi wstał wcześniej, dziwne.
Yoongi zabrał Cię na spacer, jeszcze bardziej dziwne.
Yoongi kupił Ci lody, czy to cud? Tak, to cud.

J-Hope

Z Hobim często gdzieś wychodziłaś, z nim nie dało się siedzieć w miejscu i się lenić. A on doskonale wiedział, że jesteś leniem, więc starał się często gdzieś wyciągnąć Cię z domu. Hoseok podał Ci lody o smaku [smak], które uwielbiałaś, a sam wziął dla siebie waniliowe.

RM

Wracaliście z Namjoonem, z lodziarni, z lodami w ręku. Nam potknął się o powietrze i upadł na chodnik, a lód wraz z nim brudząc mu przy okazji jego ulubiony, czarny płaszcz. (Nam w płaszczu to życie)
ーCholeraーspojrzał na wafelek, na chodniku i truskawkowy ślad na płaszczu po lodzie.
Zaczęłaś się śmiać, bo ten róż na tle Nama, który był ubrany cały na czarno ostro zwracał uwagę, dlatego też ludzie się na niego gapili, jak na głupka.

Jimin

Jimin często gdzieś Cię zabierał, uważał, że należy dbać o swoją dziewczynę. (A w przyszłości żone)
Dziś padło na lodziarnie. Wzięłaś do ręki lody [smak], a Jimin waniliowe. Przypatrywał Ci się uważnie z lennym na twarzy, a ty starałaś się nie zwracać na niego uwagi.

V

ー[T.I] jesteś tu brudnaーzaczął się śmiać.
ーGdzie?ーszukałaś ów resztki lodów.
ーO tutajーuśmiechnął się.
Przybliżył się do Ciebie i zlizał z twojej wargi resztki lodów truskawkowych. Posłał Ci swój kwadratowy uśmiech jeszcze bardziej wprowadzając Cię w zakłopotanie. Uwielbiał widzieć Cię z rumieńcami na dodatek spowodowanymi przez niego. Uważał, że wyglądasz uroczo, ale był też z siebie dumny.

Jungkook

ーO co chodzi?ーspytałaś w końcu.
Jungkook odkąd kupił Ci lody nie oderwał od Ciebie wzroku.
ーNie, nic, nicーwziełaś loda do ust, a jemu lekko się buzia otworzyła.
Zaczęłaś się śmiać przez, co  zadławiłaś się lodem. Kookie zaczął Cię klepać po plecach byś przestała się dusić.
Zaczęłaś lizać loda, jak gdyby nigdy nic, a Kookie znów wlepił w Ciebie wzrok. Gdy sobie uświadomił, iż specialnie to robisz i na niego patrzysz oblał się soczystymi rumieńcami.

BTS|ʀᴇᴀᴋᴄᴊᴇ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz