Co lubi/kocha w Tobie/z Tobą robić✔

374 21 8
                                    

Nie mam pojecia jak sformułować tytuł rozdziału ;-;

Jin

Jin często gdzieś Cię zabierał. To na lody, to do sklepu, to do wesołego miasteczka, to na festiwal. Zawsze, gdy miał tylko czas, okazje, i siłę to wychodził gdzieś z Tobą. Ponad to lubił się do Ciebie przytulać chowając głowe w twoich piersiach. Zwyczajnie, kiedy z kimś konwersowałaś, a jemu nagle zachciało się przytulasów, to podchodził do Ciebie i przytulał, kładąc głowe na twoim biuście. Uważał, że jest bardzo wygodną poduszką oraz lubi czuć bicie twojego serca.

Suga

Yoongi kochał koronkową, biała bieliznę. A szczególnie, gdy ty miałaś ją na sobie. Można powiedzieć, że dostawał wtedy bzika i był na granicach, by się na Ciebie nie rzucić.
Ponad, to najlepiej mu się zasypiało, kiedy był przytolny do Ciebie lub na Tobie zasypiał.

J-Hope

Może Hobi nie robił tego cały czas, ale gdy tylko nadażyła się okazja, to Cię całował. Kochał taką formę okazywania miłości, kochał twoje usta, kochał czuć, jak przez jego dotyk twoje ciało przechodziły ciarki.

RM

Nam kocha klepać Cię w tyłek, niezależnie od sytuacji i miejsca w jakim się znajdujecie, był to jego fetysz. Nawet, gdy rozmawiałaś z przyjaciółką, a on przechodził obok, to nie mógł się powstrzymać, by nie klępnąć Cię w pupe, dumnie się przy tym uśmiechając. Namjoon lubił także, kiedy podczas spaceru trzymaliście się za ręce.

Jimin

Jimin lubi zostawiać na twojej szyji malinki. Jest to jego ulubione miejsce, by je tam robić. Poza tym kocha Cię przytulać, nawet w miejsach publicznych.

V

Może to nie jest jego fetysz, ale kocha się do Ciebie przytulać. Czuć bicie twojego serca, twoje ciepło. Najlepiej śpi mu się leżąc w twoich nogach i mając głowe na twoim brzuchu. Tae kochał twój dotyk, twoje spojrzenia i całą Ciebie. Kochał Cię swoim całym serduszkiem.

Jungkook

Kookie kochał bawić się twoimi włosami. Często budziłaś się przez Jeona, który bawił się końcówkami twoich włosów. Jeon lubił także zasypiać wtulony w Ciebie, zawsze gdy się później budził, to był w dobrym humorze i bardzo wyspany.

BTS|ʀᴇᴀᴋᴄᴊᴇ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz