Pełen tytuł: Kiedy uświadamia sobie co do Ciebie czuje
Jin
Odkąd Jin pierwszy raz Cię zobaczył, to coś zaiskrzyło między wami. Jednak on od razu sobie to uświadomił, za to ty nie rozumiałaś co do niego czujesz.
Z Seokjinem spotykałaś się niemal codziennie. I codziennie Jin starał się przełamać by wyznać Ci swoje uczucia, ale zawsze było coś co go zniechęcało albo czegoś się obawiał. To ty miałaś zły humor, to on musiał się spieszyć, to fatalna pogoda, to coś tam i coś tam.Suga
Może, i wyglądał na takiego co się nie przejmuje niczym, ma na wszystko wywalone, o nikogo nie dba. Ale dla Yoongiego byłaś kimś ważnym. Kimś bez, którego nie mógł żyć. Dopiero powoli się oswajał z myślą, że się w Tobie zakochał, i nie było to krótkie zauroczenie. Chciał widzieć codziennie twój uśmiech, słyszeć twój śmiech, i być z Tobą. Ale bał się, że go odtrącisz, i że Cię skrzywdzi. Dlatego też odtrącał, to uczucie na bok, starając się je ignorować.
J-Hope
Hobi kochał twój śmiech. Kochał twój uśmiech. Kochał wszystko w Tobie.
Uświadomił to sobie zaledwie po 5 miesiącach znajomości, a znacie się już około rok, więc od tego czasu starał się odrzucić na bok swoje uczucia, i być dla Ciebie, jak najlepszym przyjacielem.
Codziennie zaskakiwał Cię czymś innym. Przy nim nie dało się być przybitym ani smutnym.RM
Namjoon starał się być dla Ciebie, jak najlepszym przyjecielem, któremu mogła byś się ze wszystkiego zwierzyć. Z którym mogłaś się czułać bezpiecznie. Który zawsze mógł by Ci pomóc. Na początku Joon myślał, że to zwykłe zauroczenie, które szybko przeminie. Ale nie wyobrazał sobie żyć bez twojego uśmiechu na codzień.
Starał się dawać Ci jakieś znaki, ale gdy ty ich nie dostrzegałaś, to dał sobie z tym spokój.
Cierpiał, bardzo cierpiał. Zawsze, gdy się widzieliście próbował się przełamać, i zebrać w sobie by Ci powiedzieć o swoich uczuciach, ale zwyczajnie bał się odtrącenia, więc trzymał to dalej w sobie.Jimin
Jimin, jak to Jimin na początku Cię podrywał. Lecz po dłuższej znajomości uznał, iż stałaś się dla niego kimś ważnym, kto na pewno nie poleci na tani podryw. Dlatego starał się by codziennie na twojej twarzy gościł uśmiech, rozweselał Cię, i pocieszał, gdy miałaś doła. Trzymał za Ciebie kciuki, kiedy miałaś egzaminy, dbał o Ciebie.
Bardzo chciał stać się dla Ciebie kimś ważniejszym niż przyjaciel, dlatego też jak najszybciej chciał Ci powiedzieć o swoich uczuciach.V
Tae czuł się przy Tobie bezpiecznie.
Zawsze, gdy ktoś mamrotał pod nosem za waszymi plecami, że Taehyung, taki wielki chłop nosi miśki ze sobą, i ubiera się jak dziecko. To ty się za nim wstawiałaś. Raz nawet. pobiłaś faceta, bo "Ten kolo, to pedał, i tyle. Jak można się zadawać z tym czymś?". Złamałaś mu dwa palce, i noge byle by odszczekał, to co powiedział.
Tae zawsze mógł Ci o wszyskim powiedzieć, i szczerze porozmawiać.
Dla Tae zawsze miałaś czas, nawet gdyby wszystko się waliło, i paliło, to dla niego zawsze znalazła byś czas. Nie zadawałaś się z Taehyungiem, bo był sławny czy też przystojny. Chociaż prawda ciacho jakich mało, ale liczyła się dla Ciebie jego charakter. Był jak zagubione dziecko we współczesnym świecie, któremu trzeba pokazać drogę.
V nie wyobrażał sobie życia bez Ciebie. Gdy był z Tobą czuł się jakby mógł góry przenosić. Jednak mimo tego silnego uczucia do Ciebie, to bał się, że gdy Ci to powie, to wasza przyjaźń się rozpadnie, i nic już nie będzie takie samo.Jungkook
Kookie w stosunku do dziewczyn był bardzo nieśmiały. Tak samo było, i w twoim przypadku, jednak po czasie Jungkook zaczął się przed Tobą otwierać, co bardzo Cię ucieszyło. Bo znaczyło to, że Ci ufał.
Jednak po pewnym czasie Kookie zaczął się przy Tobie jąkać, i często rumienić. On sam nie wiedział do końca co to znaczyło, dlatego próbował stłumić to uczucie. Lecz nic z tego, uczucie wróciło ze zdwojoną siłą.
Jeon często myślał, jak ma Ci powiedzieć o tym, że coś do Ciebie czuje. Wyobrażał sobie różne scenariusze, że go zostawisz ze złamanym sercem, i wyśmiejsz. Albo odwzajemnisz jego uczucia. Jednak nie wiedział, jak się za to zabrać. W końcu poradził się porad "specialistów" czyli posłuchał rad zespołu, i postanowił przy najbliższej okazji powiedzieć Ci o swoich uczuciach.Łeb mnie nawala jak nie wiem co ;-;
Pliz kill me
Btw patrzcie co dziś nabyłam :3
Wiem że jakoś powala ale i tak się mega ciesze XD
Mój pierwszy albumik c:
CZYTASZ
BTS|ʀᴇᴀᴋᴄᴊᴇ
FanficNo cóż tym razem nie scenariusze, a reakcje i to z Bangtanami! W przyszłości planuje jeszcze książki typu [postać] x reader, bo te wprost ubustwiam *-* Innych nie akceptuję. ~~~ W tej książce przeżyjesz swoje życie z jedym z członków zespołu BTS! Ja...