MSD 8 💕🔞

74.5K 301 47
                                    

"sayangggg... " aku berjalan ke arahnya tanpa sehelai benang pun di badanku.

mata daniel tertumpu ke arah dua gunung pejalku, horny ya baby?
aku terus mendekatkan tetekku ke arah mukanya. daniel menutup mata sambil menghidu bau dari tetekku penuh minat.

tangan daniel mula melingkar di pinggangku

'aik tadi kata tak tergoda?' dinnie tergelak nakal dalam hati.

tanpa membuang masa aku terus menolak daniel baring lalu aku membuka towelnya maka terpampang batang gagah daniel.

aku terus naik ke atas daniel dan mengambil tempat di atas batangnya.

"damn gurl!" daniel mengeluh nikmat sambil tangannya memegang pinggangku.

aku menekan tangan daniel ke tilam lalu menggerakkan punggungku kedepan dan kebelakang tepat pada batangnya.

"uhhhh! hmm" daniel mengeluh nikmat.

daniel memejam mata melayan nikmat yang diberi olehku.

green light bang...

daniel memegang pinggangku erat dan membantuku menambah kelajuan.

aku mengikit rentak daniel. nikmat dapat gesel kulit ke kulit!

"ughhhh damn good! sedap hmmm.... laju lagi baby" daniel meracau kenikmatan.

"iyeahhhh abang ahhhhhh.... " aku menambah kelajuan sambil mencium dadanya kemudian aku menjilat manja puting teteknya

"oghhhh!!! fuckkk! " daniel geram!

aku naik ke lehernya lalu aku cium dengan penuh sayang dan nafsu. wangi bau badan dia! kemudian aku gigit kuat dan menghisapnya

"noo!!... ohhh nooooo... " daniel cuba menolakku. sorry sayang tenaga awak lemah sekarang HAHAHAHA.

puas aku menghisap dan mengigit akhirnya ia meninggalkan tanda yang pekat. aku sempat tinggalkan dua kesan di lehernya.

aku kemudian menggeselkan pussyku di batangnya sambil meramas telurnya manja.

"fuckkk!... fuckkkk!.. mummy aghhh im cumming!......... Oghhhhhhhhhhhhh!!!! iyeahhhhhhh ahhhhhhhhhhh!!!...." daniel memancutkan maninya laju.

aku tersenyum puas.

"thank you puaskan aku. lama tak rasa pelacur macam kau. so... berapa aku kena bayar malam ni?" daniel tersenyum sinis.

aku tersentak. pedih. ya... hati aku pedih sangat dengar hinaan dia terhadap aku.

daniel kemudian menarik rambutku dan mencengkam rahangku kuat.

" dinnie sayang... kau dengar sini... kau tak ubah macam pelacur...puaskan dapat batang aku?" daniel tersenyum sinis lagi kemudian dia menampar pipiku

"ouchhh daniel sakitt" aku merintih sakit...

" ape yang kau buat malam ni aku bayar dinnie. jangan risau hahahah... duit tu kau boleh buat makan hahahah.." daniel menolakku sehingga aku jatuh tersungkur sebelum dia keluar.

MEMIKAT SI DIA 2.0Where stories live. Discover now