Odama doğru koşma sesleri geliyordu. Kapım hızla açıldı ve içeri annem girdi. Heyecanla konuşmaya başladı
-Lisa hani ben seni lise 3'ü bitirince lise 4'ü okumana izin vermedim ve okuldan aldım ya seni?
-Evet anne. Üstünden 1 sene geçti noldu şimdi?
-Lise 4'e gideceksin.
-N-nasıl yani? Beni okula tekrar mı yazdırdın?
-Evet kızım.
Anneme sımsıkı sarıldım.
-Bunu Jae Hwa'ya ve Jungkook'a söylemem lazım ben çıkıyorum.
Evden çıktım ve ilk önce Jae Hwa'nın yanına gittim ve olanları anlattım. O da çok sevindi. Orda biraz oturduktan sonra ordan ayrılıp Jungkook'un yanına gittim. Ona da olanları anlattım. Sevinmişti ve bana birkaç şey almak için alışverişe çıktık beraber. Çanta defter falan aldık. Aynı ilkokul çocukları gibi ilgileniyordu benle. Hava kararmaya başlamıştı. Jungkook beni eve bıraktı ve ben yattım.
~Sabah~
Uyandım ve okula gitmek için duş aldıktan sonra okul formamı giydim.☝☝☝Okul Forması☝☝☝
Okulun önüne geldim ve bahçeye girip kapıya doğru ilerledim. Koridora geldiğimde git git bitmiyordu. Çok uzundu. Sonunda bitmişti ve sınıfıma çıktım. Kendimi tanıtma merasimi bittikten sonra boş bir sıraya oturdum yanıma biri oturmuştu. Bu kimdi şimdi?
-Merhaba Lisa. Benim adım Min Jae.
-Merhaba.
Kapı tekrardan çaldı ve hepimizin gözü kapıdaydı. İçeri Jungkook girmişti. Kendini tanıttı. Sınıfta gözünü gezdirerek beni aradı ve yanımda oturan çocuğa sinirle baktı.
Ben Min Jae'ye;-Yanımdan kalkar mısın? Arkadaşım geldi de?
-Kalkamam burası çok rahat.
Jungkook'un yanındaki kız bana fısıldıyarak;
-İstersen sen buraya geç. Ben oraya geçerim.
-Teşekkürler.
Çantamı alıp Jungkook'un yanına oturdum.
-Sen nerden çıktın ya tavşan?
-Kalbinden. Seni yalnız bırakmadım!
Arkadaşlar bu kitaba okulu da katmak istedim umarım beğenirsiniz votelerinizi bekliyorum♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçınılmaz Aşkım《Liskook》
FanfictionBu hikayede Lisa'nın ölümcül hastalığı ve Jungkook'un onu iyileştirmesi için verdiği mücadele anlatılıyor.