Bölüm 2 |Sevgim gerçek değil|

259 21 11
                                    

Multimedia:Jae Hwa

Gözlerimi ağzımda hissettiğim el ile fal taşı gibi açtım.Elin sahibine baktığımda bu kişinin sevgilim Taehyung olduğunu gördüm.Sessizce

-Konuşmamız lazım!

-Tamam.
dedim ve evden çıktık.Nil nehrine gelmiştik.Oturduk ve merakla

-Ne konuşucaz Taehyung?

-B-ben.Seni artık sevmiyorum.Y-yani sevemiyorum Lisa.Ayrılma vaktimiz geldi bence.Benim sana olan sevgimin gerçek olmadığını anladım.

-N-nasıl yani.Bunu bana yapamazsın Taehyung.Beni arkanda bırakamazsın.
Arkasına bakmadan gidiyordu.Sinirle bağırmaya başladım

-Taehyung!Nereye gidiyorsun?Beni bu saatte burada bırakıp gidemezsin!

ne kadar bağırsamda Taehyung uzaklaşarak kaybolmuştu.Eve gidiyordum ve karşıma iki tane kişi çıktı.Ben yönümü başka yere yönelttim ama peşimdelerdi.Çok gergindim.En son çıkmaz sokağa gelmiştim.Kaçış yoktu artık.Ben geri adım attıkça onlar ileri adım atıyorlardı.En son sırtım duvarla buluştuğunda bana yakınlaşmaya başladılar.Elleri ilk önce tokama geldi ve tokamı çıkartıp bir kenara attı.Daha sonra eli üzerimdeki cekete geldi.Onu da çıkartıp attıktan sonra tam harekete geçecekti ki bir anda yere yığıldı.Karşımda Taehyung duruyordu.Elinde de sopa.

-Ç-çok teşekkür ederim.

-Teşekküre gerek yok!Bu sadece bir iyilikti yanlış anlama!Hâlâ fikrim değişmedi!
dedi ve ordan uzaklaştı.Bu sefer koşar adımlarla eve gittim ve odamda sert bakışlarla dikilen babamı gördüm.


Sizi çok bekletmemek için hızlıca yazdım umarım beğenirsiniz. Sizi seviyorum♡♡

Kaçınılmaz Aşkım《Liskook》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin