Bölüm 11 |Aşığım|

141 10 4
                                    

JUNGKOOK'dan

Lisa çok hızlı bir şekilde sınıftan çıkmıştı. Peşinden gidecektim fakat Taehyung denilen aşağılık adam kolumdan tutup beni durdurdu.

"Bir daha Lisa'nın etrafında dolaşma!

"Hadi ya! Dolaşırsam?!"

"Ona o zaman karar veririz!"

"O zaman çok uzun sürmeyecek karar vermen!"

Kolumu ondan kurtarıp Lisa'nın peşinden gittim dışarı çıktım. Etrafa bakındım fakat ortalıkta yoktu. Nereye gitmişti? Sanki yer yarılmış içine girmişti.

Yolda ilerlemeye başladım. Bir yandan telefonla arıyordum fakat telefonu kapalıydı. Bunu bu şekilde öğrenmemeliydi. Böyle olmamalıydı.

Merak etme meleğim senin ölmemen için elimden gelen her şeyi yapacağım.

Arkası dönük sarı saçlı birisi duruyordu. Lisa son zamanlarda saçını sarıya boyatmıştı. Bu,bu Lisa'ydı.

Koştum ve yanına geldiğimde kolundan tutup kendime çektim.

"Neden Lisa neden? Bun-"

Bu Lisa değildi.

"P-pardon. Kız arkadaşıma çok benzettim." dedim.

Tekrar aramaya başlamıştım. Bir türlü bulamıyordum çıldırıcam! Nereye giderdi tek başına? Ormanın içine doğru girdim. Buraya girmişse eğer başı dertte demektir. Yürüyelim.

Önüme gelen otları elimle kenara çekerek yürümeye devam ettim. Buraya girdiğim yerden epey uzaklaşmıştım. Fakat değdi gibi gözüküyordu. Ağacın yanında biri oturuyordu.

Yanına gidip önüne oturdum. Çaresizce yüzüne baktığımda bu,bu Lisa'ydı. Hızla kendime çekip sarıldım.

"Beni çok korkuttun meleğim!"

"Korkmana gerek yok. Sonuçta öyle de öleceğim böyle de!"

"Böyle deme Lisa. Lütfen böyle diyerek beni daha fazla üzme!"

"Benim ki kadar üzgün olamazsın Jeon Jungkook!"

"Bu neydi şimdi? Neden resmi bir dil kullandın?"

"Artık beni sevmiyorsundur. Sonuçta Taehyung'ta beni bu yüzden terketmedi mi? Bir yıl sonra ölecek olan bir kişiyi kim sev-"

Dudaklarına yapışarak konuşmasını engellemiştim. Daha fazla konuşursa canım yanacaktı. Böylesi daha iyiydi. Lisa nefesini tutmuş ve şaşkınca yüzüme bakıyordu. Daha sonra ellerini boynuma sarıp bana karşılık verdi. Senin her şeyine aşığım meleğim!


Uzun bir aradan sonra geldim kuzular♡♡
Umarım beğenirsiniz♡♡

Kaçınılmaz Aşkım《Liskook》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin