Kendimi sertçe girdiğim denizde buldum. Yanıma hızla atlayan Jungkook'u görmem beni az da olsa güvende hissettiriyordu. Peşimden atlamıştı. Bunu benim için yapmıştı. Ah Jungkook senin sevgini hak edecek ne yaptım ben? Hemen yanıma yüzerek geldi.
"İyi misin? Bir şeyin var mı?"
"Hayır, iyiyim ama burası acıyor."
Bunu kalbimi göstererek söylemiştim. Gözlerimdeki yaşlar daha fazla duramadan aktı.
"O acıyı ben dindireceğim Lisa."
"Nasıl yapabilirsin Jungkook? 1 yıl ömrüm kalmış işte. Kaçarı yok. Zamanı geri alamazsın ki. Her şey bitti işte. Biz de bittik."
Yüzerek karaya çıktım ve koşarak eve gittim. Kapıyı çaldım. Annem açtı ve sırılsıklam halimi gördüğünde konuşmaya başladı.
"Kızım bu halin ne?"
"Boşver anne."
İçeri girdim. Odama çıktım ve yatağıma oturdum. Telefonuma mesaj geldi. Baktığımda Jungkook'tu.
"1 gün Lisa. Bana sadece 1 gün ver. Her şeyi eskisi gibi yapayım."
"Yapma Jungkook. Her şeyi daha fazla zorlaştırıyorsun."
"Kolaylaştırcam Lisa. Lütfen."
"Peki. Ama yapamazsan hayatımdan çıkacaksın. Söz mü?"
"Söz."
Aish Jungkook. Sana şu kıyafetlerim gibi sırılsıklam aşığım. Ama hayat bizi ayırıyor. Bunu başarabilecek mi? Sen engel olmaya çalışsan da. Hayat bizi ayıramasa da 1 yıl sonra ayrılacağız Jungkook.
Ve geldim.
Umarım beğenirsiniz.
Bol bol yorum ve vote atın.
Sizi seviyorum♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçınılmaz Aşkım《Liskook》
Fiksi PenggemarBu hikayede Lisa'nın ölümcül hastalığı ve Jungkook'un onu iyileştirmesi için verdiği mücadele anlatılıyor.