Probudila jsem se uprostřed noci. Stále jsem měla v očích živou vzpomínku dnešního večera. Musela jsem se nad ní usmát.
Zvedla jsem hlavu a viděla, že vedle mě spí Troy. No.... Spíš pode mnou, jelikož jsem mu ležela na hrudi. V ten moment bylo všechno perfektní.Vešla jsem do kuchyně a chtěla jsem se napít, když v tom Troyovi zacinkal mobil. Přišla mu od někoho zpráva. Chtěla jsem to nechat být, i když mě zajímalo, kdo by mu mohl psát o půl druhé v noci, ale mobil zacinkal znovu a po jedné minutě zase. Tohle už jsem nevydržela, vzala mobil, odemkla ho a viděla jsem několik zpráv od nějaké Amy. Psalo se tam hned několik vět, které jsem potřebovala vstřebat.
****
(Chat mezi Amy a Troyem)
Středa, 3.9.2018, 19:27
,,Tak co? Jaká jsem byla? 😏"
,,Naprosto úžasná, sjel bych to ještě jednou. 😏👅"Čtvrtek, 4.9.2018, 16:41
,,Sejdem se teda v 6 u mě? 😏😂"
,,Jasně, budu tam, blbečku... 😂❤"Čtvrtek, 4.9.2018, 22:39
,,Užil sis to se mnou? 😏😘"
,,Jasný, ale příště by to mohlo být i lepší... 😒😂"
,,Tshe... Já ti dám! 😂❤"Sobota, 6.9.2018, 1:24
,,Ahoj kočičáku 😏😂"
,,Doufám, že jsem tě neprobudila 😂 Jaká byla párty? 😏 Nemohla jsem bohužel přijít, jak jsme se domluvili, ale můžeme si dát sraz někdy jindy, co myslíš? 😏❤"****
To snad není pravda! On má holku, alespoň podle zpráv v jeho mobilu jsem to tak usoudila, ale stejně se se mnou v pořádku líbá! Nemůžu tomu uvěřit.... Sedla jsem si na židli a nechala své slzy volně téct. Ještě včera při našem rozhovoru u mě v pokoji mi řekl, že nikoho nemá... Prolhanej lhář. Potřebovala jsem na vzduch, pročistit si hlavu. Vzala jsem jeho mobil a rozzlobeně ho sevřela ruce, div jsem ho nerozmáčkla. S mobilem v ruce jsem šla nahoru do svého pokoje. Hodila jsem Troyův mobil těsně vedle něj na postel, otevřela skříň a začala jsem se oblékat, abych mohla vyjít ven a nebyla mi zima. To Troye samozřejmě probudilo. Sakra...
,,Kam jdeš?" Zeptal se rozespalým hlasem a promnul si oči.
,,Pryč..." Řekla jsem tiše, ale i tak naštvaně.
,,Kam?" Postavil se z postele a přešel ke mně. Chtěl mě chytit za ruku, ale já jsem se mu vytrhla.
,,Pryč od tebe." Řekla jsem s kamenným výrazem a odešla.Už už jsem otvírala hlavní dveře, když v tom mě Troy chytil za ruku.
,,Nechoď, prosím. Nevím, co se stalo, ale přísahám, že ti to můžu vysvětlit." Řekl s prosebným výrazem. V tu chvíli mu přišla další zpráva. Podíval se na mobil, aby zjistil od koho je. Neustále jsem se na něj dívala. Svou ruku povolil a sundal ji z té mé, přičemž se do mobilu zděšeně díval.
,,Jen si klidně piš s tou Amy, která určitě není tvá holka!" Vykřikla jsem, vyšla ven a zabouchla dveře od bytu.Běžela jsem dolů po schodech a slyšela, jak někdo volá mé jméno. Nevnímala jsem ho. Nechtěla jsem Troye už ani vidět.
O pár minut později mě Troy doběhl a snažil se mi vše vysvětlit, já to však slyšet nechtěla.
,,Není to tak, jak to vypadá." Řekl a pohledem mě prosil o odpuštění.
,,Tak ne? Proto tě oslovuje 'kočičákem'? Prosímtě, nech mě být nebo všechno jen zhoršíš." Řekla jsem otráveně a chtěla odejít pryč. Troy mě svými slovy zastavil.
,,Je to moje sestra..." Řekl potichu.
Udiveně jsem se na něj dívala. Proč by mu jeho sestra psala takové zprávy? Nevěřila jsem mu. Nechtěla jsem mu věřit.
,,Nevypadá to, jako by to byla tvoje sestra. Takhle spolu sourozenci nekomunikují." Řekla jsem rozzlobeně.Začalo poprchat. To mě ale nijak neuklidnilo.
,,Ale Madeline, já ti nel-" ,,Troyi, nech to být! Prostě jsi mi lhal, od teď už ti nevěřím ani slovo!" Vykřikla jsem na něj a odcházela od něj co nejdál. Z lehkého poprchání se to rozproudilo v obří liják. Byla jsem zmoklá jako slepice a ještě k tomu rozzlobená a smutná. Přišla jsem k přechodu a ani se nerozhlédla. Bylo mi to jedno. V tu chvíli jsem se totiž soustředila jen na déšť. Na kapky deště, které dopadaly na mé oblečení a na cestu. Soustředila jsem se na déšť, své slzy a dvě světla. Dvě oslňující světla, které se s hlasitým troubením řítila přímo na mě.
____________________________________Takže ahoj :D😂 Vítám vás u takové Vánoční kapitoly, jelikož jsem ji napsala 24.prosince ❄😂 Sice tahle kapitola je trochu kratší, ale snad to tak moc neva 😊❤ Doufám, že jste si Štědrý den užili a pod stromečkem dostali, co jste si přáli ❤ Jinak... Myslíte si, že je ta Amy opravdu Troyova sestra, nebo ne? 😀
FaiThie ❄
ČTEŠ
Mad, jsi v pořádku? [POZASTAVENO]
De TodoMad, jsi v pořádku? - Otázka, kterou jsem slýchávala velmi často. Autonehody, únosy a podivné příhody. To vše se někdy stalo v mém pitomém a porouchaném životě plného smůly. Je začátek dalšího školního roku. Nyní jsem ve druháku na gymnáziu. Nastou...