special +

4.6K 585 344
                                    

christmas version ! ho ho ho !

❀❀❀

" aPA EE TETANNYA PERANGAI "

aku memuncungkan bibir sambil memeluk tubuh. wajah jimin langsung tak dipandang , auch acah-acah majuk gitu.

grr comelnya aku *bangga*

" ehh alaaa janganlaa merajuk.. saya dengan yura keluar sebab nak bincangkan macam mana nak pikat hati awak. then ada rumours yang kata , saya suka dekat yura. so kitorang go on and prank awaklah. "

kedengaran suara lembut jimin mula memujuk aku. aUCH SWEET GANTENG . aku ketap bibir lantas memandang kearah dia.

sedih , actually kitorang ni skype je hiks. memandangkan harini christmas , jimin balik ke busan dan sambut dengan family dia dekat sana. aku ?

lonely ... i'm so lonely .. #lonersejati

" ee nasiblah cute tau. kalau tak , dah lama pergi dekat jengkuk botak tu humph ! " jimin tersengih. " jangan la sayang .. "

s-s-sAYANG ?!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

s-s-sAYANG ?!

aku ketap bibir melihat jimin gelak kecil. " yA TUHAN COMELNYA GRR " laptop jenama hp itu diangkat lalu skrinnya dicium aku.

banyak kali. ( ͡° ͜ʖ ͡°) aum

" hey ! sukanya cium skrin , kesian laptop tu. tabah eh laptop " aku senyum petak. laptop diletakkan semula diatas riba. telapak tangan kananku diletakkan pada skrin , " jimin , saya sayang awak tau. dari gred 4 lagi saya tunggu cinta awak. "

auch romantiknya aku

jimin juga meletakkan telapak tangannya yang kECIK DAN COMEL dekat skrin , seolah-olah kami sedang berpegangan tangan. " saya cintakan awak jugak. untung saya dapat awak yang perangai comel.. "

bANG

" ..cantik.. "

bANG

" perfectlah ! haih , i'm in wuv with you "

BANG BANG BANG

" kYAAA " dengan pantas , laptop itu aku tutup dan campak ke lantai. selimut ditarik lantas menyelubung. aku tak boleh do dengan jimin , asal dia cute sangat.

readers jangan fangirling okay dia saya punya je *angkat kuali*

tok ! tok !

pintu dikuak oleh yoongi. kedengaran seperti dia sedang berbual dengan seseorang , tak lain tak bukan , idola readers , jungcock.

" dah habis bermaksiat ? haih lama betul ! "

jungkook menarik selimut yang menutupi aku , tubuhnya dipeluk. yoongi pula sekadar menggeleng. " apa korang nak ? biar ah ! tak ada partner diam ah . humph ! "

[C]retweet. ➴ pjm Where stories live. Discover now