yosot +

3.7K 675 208
                                    

" semua pelajar boleh masuk ke dalam kelas dengan teratur dan selamat menimba ilmu ! "

sebaik sahaja pengacara iaitu ketua pelajar , kim namjoon mengucapkan ayat penutup perhimpunan. aku kini menjadi tumpuan semua pelajar.

cleaner , cikgu , pengetua semua pandang aku. semua macam menantikan sesuatu daripada aku. " oit. "

" eH MAK KAU HIJAU "

Aku terjerit tatkala seseorang mencuit bahu aku. Rasa macam jantung aku dah chaw awal-awal lari sebab nervous teramat. jungkook duduk sebelah aku dengan mikrofon.

aku sambut mikrofon pemberian jungkook lalu memandang sekeliling dan berhenti pada seorang lelaki yang tengok aku dari jauh. dia tersenyum lebar sambil ucap ayat , good luck naemi !

pergh , rasa macam nak terbang beb ! jimin ! i'm coming for you !

aku mula bangun dengan kaki lembik macam puding kantin. jungkook turut bangun dan bisik ditelinga aku , " pst ! kau buat tak tau je , tak apa aku dekat dengan kau. aku record tau. cakap kuat sikit. "

eii mati mati ingatkan dia bagi kata-kata semangat ke apa , haih siapalah nak kau jungkook ? *pandang readers*

tap ! tap !

kawasan tapak perhimpunan yang masih penuh dengan pelajar ni diam teramat sampai dengar bunyi tapak kasut aku je !

aku mendekati tempat duduk jimin dan gengnya. yoongi pun ada , tapi dia dah berguling gelak tak ingat dunia. tak lupa juga camera yang rakam aku.

haish mamarazzi dimana-mana

aku kini berdiri dihadapan jimin yang dah pandang aku pelik. jimin toleh kebelakang melihat kawannya , seokjin. " ouh.. seokjin k—"

aku melutut dihadapan jimin. mikrofon telah dibuka.

" park jimin.. "

❀❀❀bersambung di part seterusnya mUAHAHAHA *evil laugh*serious cringey gila nak tulis , rasa macam author lak buat camtu huhuUand yea , jangan lupe baca net dulu baru dasot ya takut tertukar ♥︎

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

❀❀❀
bersambung di part seterusnya mUAHAHAHA *evil laugh*
serious cringey gila nak tulis , rasa macam author lak buat camtu huhuU
and yea , jangan lupe baca net dulu baru dasot ya takut tertukar ♥︎

[C]retweet. ➴ pjm Where stories live. Discover now