" tsk.. hUWAAA BENCILAA BENCIII "
aku lap hingus dibahu yoongi. nasiblah kau , sapa suruh offer bahu tadi. yoongi menepuk-nepuk belakang badan aku.
" janganlah nangis. muka macam kera dah aku tengok.. kalau jimin tengok tak taulah.. "
aku tolak kepala yoongi kuat. " kau ni ! suka bagi aku fakehope kan ? mentang-mentang harini semua orang membabikan aku , kau pun join sekali ! "
" eh aku pulak ! betullah ! dia ajak kau balik sama tadi sebab nak payback balik lepas dia reject kau tadi. but tak sangka lak.. dia balik ngan yura hmm "
aku termenung sebelum baring diatas lantai , merenung siling , memikirkan masa hadapan aku. " alexa , play hajat by hael husaini. "
lagu hajat mula bergema disegenap ruang tamu , aku dan yoongi sekadar mendiamkan diri mendengar nyanyian hael husaini.
ikhlas hatiku berkata..
aku dan yoongi mula memandang antara satu sama lain bila part chorus dah sampai. serentak aku dan yoongi bangun lantas mencapai remote tv ,
" tERSIKSAAA UNTUK MENCINTAINYAA "
ding !
yoongi yang fokus menyanyi terganggu bila phonenya berbunyi menandakan ada mesej masuk. aku hiraukan dia dan sambung nyanyi.
uih lagu ni memang sama dengan hidup aku.
" oh my holly , naemi !! alexa , stoB ! naemi ! tengok ni jimin mesej aku !! "
mata aku membulat. phone yoongi aku ambil , taman yang nak roboh dalam hati aku ni terus bangun balik .
pjimchim : tell naemi , i'm really sorry. ada hal . by the way , esok cakap kat dia aku jalan dengan dia pergi sekolah.
aku smirk , begitu juga dengan yoongi. " yoongi , ada plan ? "
yoongi gelak sinis , " konpomla ado "
❀❀❀
ni serious , happy ending or sad ending ?
YOU ARE READING
[C]retweet. ➴ pjm
Short Story+ dapat 100 retweet, aku confess dekat crush aku ;) start : 17 Dec 18 end : 25 Dec 18 《 chimquito PRESENTED 》 《 starring by PARK JIMIN 》 shoutout to @gguckoo for the beautiful coverr ! (=^・ω・^)y=