Sessizce onları dinlediğim yerden çıkıp odamıza gittim. Bu benim nefesimdi ama ben evliydim. Ya da buraya benden intikam almak için gelmiş olabilir. Ama beni tanımamış da olabilir. Kafam allak bullak.Sabah olmuştu yanıma baktığımda arzu yoktu. "Bi sabah da yanımda ol güzelim be." Diye bağırdım.
Nefesten-
"Arzu yardim edeyim mi."
"Aslında iyi olur hayatım ben kahvaltımı yaptıktan sonra elifi de alır giderim tahir de işe gider sen de evde rahat rahat otur."
"Teşekkür ederim ama en kısa zamanda kendimize ev bulucaz. Sana da yük olduk. "
"Aaa be münasebet ne yükü kızım kaç senelik arkadaşız. "
Gülümsedim. O sırada arzunun kocası merdivenden iniyordu.
"Arzu nerdesin yha bi sabah da sarılıp kalkalım be kızım." Dediği an merdivenin bitimine 2 basamak kala yere yapıştı.
"Bu merdiveni buraya koyanın gelmişini geçmişini 7 sülalesinin ceddinin amina koyim."
Çok ponçik görünüyordu. Ne diyorum ben.Arzu" Tahiiir!!!"
"Sana bu evde kufredilmeyecek diye kaç kez söyledim."
"Pardon arzu pardon ağzımdan kaçtı."
"Tut şu ağzını kusura bakma nefes."
"Sorun değil ya."
Tahir "Pardon nefes."
"Sorun diyil. "
Yemekleri yedikten sonra toparladık.
Arzu ve elif gitmıştı. Tahir ve ben evde yanlizdik.
Şu almak için mutfağa girdim. Arkamda bi nefes hissettim."Hayla aynı kokuyorsun. "
"Hıı!! Napıyorsun ya."
Dediğim an sırtımı duvara çarptı aramızdaki mesafe gitgide azalıyordu.
"Diyorum ki kokun hayla aynı gülüşün, ağlaman, konusman, herşeyin yine aynı. "
"Sen!. Bi dakika sen o Tahirsin."
"O tahirim. Sende o nefessin. "
Dediği gibi tokat attım.
"Şerefsiz. Hayla karşıma ne yüzle çıktın he."
"Sen benim karşıma çıktın nefes."
Sinirle montunu giyip evden çıktım.
Bitti kestuk
Multi:Arzu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Belası
Fantasy"Senin beni üzeceğini nerden bilebilirdim ki? Gökyüzü hangi martının kanadını kırmış?" "Kehribar gözlerini gördüğü gibi anlamıştı, zümrütleri... Onun KALBİNİN BELASI olacağını. "