Bizim çarık suratlı sevgili yapmış iyi mi. Bu kıza bu kadar uğraşmanın nedeni geçen sene onun yüzünden sevgilim ölmüştü. Ondan alacak bi intikamım vardı tabi.Sonunda öğleyin olmuştu zil çaldığı gibi."Şükürler olsun amk zili çaldı. "
Hoca bana alışmıştı. Kantine inip kendime tost bi de meyva suyu aldım öxöxö.Gamze "nefes bakıyorum da boğuyorsun yine."
"Inan şu an sikimde bile değilsin gamze."
"Ahahaha anca ye."
Bi hışımla oturduğum yerden kalktım gamzenin saçından tutarak depoya indirdim. Yere fırladığımda düştü.
"Bana bak gamze, bu sene bana bulaşmayacaksın."
"Nedenmiş o."
"Senin yüzünden sevdiğim öldü lan benim. Ama herkes ne sanıyo nefes yüzünden öldü bu adam. Lan ben 1 sene nefes alamadım öldüm öldüm sen ne anlarsın sevmekten sevilmekten. Anlamazsin tabi. Şimdide koluna bi tane erkeği takmışsın götün havada. Benden, arkadaşlarımdan, sevdiklerimden uzak durun. Anladın mı." Diye bağırdım.
"T...tamam."
"Umarım anlamışsındır."
Arkamı döndüğümde bir çift ela göz beklemiyordum tabi.
"Ne oluyo burda."dedi genç Adam.
"Sana ne."
"Sevgilimi şu an depoya indirmiş dövüyorsun ve bundan bana ne öylemi. "
Gamze " Tahir aşkım beni çok.fena dövdü. "
Fesaupanallah diyerek depodan çıktım.
Tahirden-
Gamze ne yapmıştı da o çocuk ölmüştü. Kıza bi üzüldüm acı geçmişi var herhalde. Ama yeşil gözleri ne saçmalıyorum ya sevgilim var benim.
Nefesten-
Okul bitmişti. Bizim kızlar kendi evlerine girdi. Benim ev daha uzaktı. Eve gitmek yerine sahile indim. Gözümden yavaş yavaş yaşlar düşüyordu." Neden Ben neden biz ." Diye bağırıp duruyordum.
Sea bölüm sonu bitti kestuk.
Tahir ilerleyen bölümlerde şerefsiz olsun mu? Jsjsöxixsj
Nefesin sevdiceği nasıl öldü?
Bu yazar ne bok yiyo da bölüm atmiyo?
Tahminlerinizi alam djdjd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Belası
Fantasía"Senin beni üzeceğini nerden bilebilirdim ki? Gökyüzü hangi martının kanadını kırmış?" "Kehribar gözlerini gördüğü gibi anlamıştı, zümrütleri... Onun KALBİNİN BELASI olacağını. "