Gözlerimi açtığımda yanımda Elif ve Arzu vardı. O neredeydi Tahir yani. Aman banane ondan."Elif.!"
"N..nefes iyi misin kuzum."
"İyiyim noldu bana."
"Araba çarpmış. "
Arzu hiç konuşmuyordu. Sanki bana bise yapmış gibi masumca köşede duruyordu.
"Arzu bir şey mi oldu."dedim sessizce ama duymuştu.
"Nefes eve gidince konuşalım. "
"Biz gelmiyicez oraya. Yani ev tutucaz size de yük olduk iyice."
"Korkma nefes! Tahir orda değil. "
"Neden korkayım."
"Eve bi gidelim canım."
Noluyor anlamış değildim tagir hangi cehennemdeydi.
(E gı öyle deme çarpılırsın jdhd)Arzunun evine gelmiştik. Koltuğa oturduk ikisi de tedirgindi.
"Kızlar ne oluyor anlatmayacak mısınız? "
"Nefes. Dedi arzu ve devam etti.
"Tahir Sana neler yapmış biliyoruz. Sana tecavüz etmiş, dövmüş, siz önceden evlenmişsiniz seni aldatmış."Peki bu anlattıklarını ben niye bilmiyordum. Ne oluyordu adeta kafam yandı.
"Arzu öyle bir şey olmadı. "
"Nefes benim kocam olduğu için demediğini biliyorum zaten tahirle de ayrilicaz biz."
"Arzu saçmalama. Ben tahirle evli değildim. O beni ne dövdü ne de sevdi. Bana lise de parise gitmemi sağladı yurdumdan oldum onun yüzünden sadece bu."
"Ne Yani tahir mi yalan söyledi ." Dedi elif.
"Bilmiyorum. Ama senden özür dilerim arzu hayatını mahvettim."
"Sacmalama onun nasıl bir pislik olduğunu gösterdin bana. Teşekkür ederim. "
2 ay geçmişti o olayın ardından. Arzu fransaya annesi ve babasının yanına döndü. Elifle ben de kendimize ev tutmuştuk. Ofis de çalışıyorduk.
Sabah oldu. Üzerimizi giyip evden çıktık.
-Nefesin kıyafet-
\Bitti kestuk
Yeni bölüm gelirmi bilmiyorum neyse yorum ve oy vermeyen okumasın cidden .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Belası
Fantasy"Senin beni üzeceğini nerden bilebilirdim ki? Gökyüzü hangi martının kanadını kırmış?" "Kehribar gözlerini gördüğü gibi anlamıştı, zümrütleri... Onun KALBİNİN BELASI olacağını. "