Gözlerimi açtığımda tahirin evindeydik."Ne oldu bana."
"Vurulmadın nefes. Bayıldın sadece. Gitmek istiyorsan bu gece kal burda yarın sabah bırakırım ben yani şey istersen."
"Tahir beni o kadar çok mu seviyorsun."
"Niye sordun."
"Baban birşeyler ded-"
"Nefes bana üzülme bana acır şekilde bakma beni sevmediğini biliyorum. Hatta nefret ediyorsun. Ama bana acıma sakın. "
"Sana acımıyorum."
"Acıyorsun ."
"Tamam şu an sana karşı bir şey hissettmiyo olabilirim. Ama zaman herşeyin ilacı değil mi."
"Bilmiyorum nefes."
"Tahir sen ev-evlisin.. ve ben senin hakkında en ufak bir şey bilmiyorum."
"Anlatıcam gel benimle."
Tahirle arabaya bindik. 15 dakika sonra bi eve geldik 2 katlı pembe renk şirin bi evdi.
"Neresi burası."
"Hayallerim nefes."
İçeri girdiğinizde her yer siyah renkteydi ışık da kırmızı yanıyordu.
"Dışı açık ici kapalı değişik. "
"Benim gibi dışımdan mutlu gibi gözüküyorum.. Ama içim böyle gel benle nefes"
"Hani dedim ya bura benim hayallerim diye. Neden öyle dedgimi anlayacaksın.
Yukarı çıktık. İlk kapıda -sevdiğim kadınla olan hayllerim- yazıyordu.
Kapıyı açtığımda her yerde fotoğraflar vardı."Bak nefes senin fotoğrafların. Liseden şu âna kadar kiler şu yanda da senle ilgili anılar. Bilgisayar da da senin videoların var. Ağlaman, gülmen, carlaman, küfretmen herşeyin. "
Ağzım açık olanları izliyordum.
Tavanda "my heart's scourge" yazıyordu.
"Nefes seni ben çok sevdim hemde çok."
"Tahir."Dedim
Ve dudağına bi buse kondurdum.
"Sen benim kalbimin belasısın ' dedim.
"Sen de benim arzuladığım, yandigim ölüp bittigimsin. "
"Ozaman. my first and last love (kalbimin belası ilk ve son aşkım. "
Dedik. O artık bana aitti sevdiğim adamdı ilkim.
Bitti kestuuk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Belası
Fantasy"Senin beni üzeceğini nerden bilebilirdim ki? Gökyüzü hangi martının kanadını kırmış?" "Kehribar gözlerini gördüğü gibi anlamıştı, zümrütleri... Onun KALBİNİN BELASI olacağını. "