Bellas perspektiv
Hans läppar rör sig i takt med mina och jag glömmer helt bort att alla tittar och även jublar. Jag drar snabbt ifrån och sätter mig igen. Nathan gör samma och skickar iväg olika blickar åt mitt håll. Bitchblickarna från Britney är dödande och man kände för att slita bort hennes ögon från hennes huvud.
Spelet avbryts ut av att Alex kommer in och skriker att vi alla ska ut för polisen är på väg. Vi alla springer ut och börjar röra oss hemåt. När Nathan har kört mig hem och släppt av mig så stoppar han mig från att gå in.
"Det som hände ikväll kan vi väl glömma" säger han
"Aa vi vet ju båda hur Wilma skulle reagera"
"Exakt, men vi ses i skolan"säger han och sätter sig på moppen
"Mm, ses" Nathan vinkar tillbaka och börjar köra hem
Okej kompisar nu kommer det komma ett ganska stort hopp eftersom att jag tycker det blir tråkigt annars hehe sorry.
Två månader senare
Klockan är 07:45 och jag är på väg till busshållplatsen. När bussen kommit fram så går jag in och sätter mig bredvid Ben. Ben hade jag kommit väldigt nära dom senaste månaderna han är den bästa kompisen man kan ha. Det som är så bra med Ben är att han vågar vara sig själv, för ungefär ett år sen så kom han ut som gay framför hela skolan. Han brydde sig inte ett skit om vad alla andra skulle tycka utan gick i skolkorridoren stolt över att få kunna vara sig själv.
Framme vid skolan så sitter Wilma och Dylan och äter upp varandra, fyfan hatar såna par. Juste om ni undrar vad som hände mellan mig och Wilma så är vi inte vänner längre. Många av hennes vänner slutade vara med henne på grund av att hon dissade alla för att vara med Dylan.
Jag förstår liksom att man vill ofta vara med sin partner men Wilma kunde verkligen skita i en. Jag stöttade henne och var med henne längst tills hon sket i att vara med mig på våran tjej kväll för fjärde gången och då sprack mitt tålamod. Jag slutade höra av mig och då betedde hon sig som att hon inte ens brydde sig om att hon nyss förlorat sin bästa vän.
Vid ingången så står skolans så kallade farliga gäng och röker som vanligt. Det finns inte längre något playboy gäng utan det farliga gänget började växa istället. Ni kanske undrar vad som hände med Nathan? Jo Nathans föräldrar bestämde sig för att skiljas och det tog väldigt hårt på Wilma och Nathan. Inte nog med det så fick Nathan reda på att hans bästa vän hade legat och har ett förhållande med Wilma.
Det var en lunchrast då Nathan fick reda på det genom att ryktet spreds och det första han gjorde var att slå sönder Dylan. Wilma och Nathan är verkligen osams eftersom att Nathan inte vill acceptera att Dylan och hon är ihop. Detta ledde till att Wilma flyttade med hennes mamma till en lägenhet i stan medans Nathan stannade kvar i huset med hans pappa. Nathan lämnade Dylan och Jack och började istället hänga med Lucas och hans gäng (skolans farliga gäng).
Nathan färgade håret från mörkblont till mörkbrunt och började klä sig i mer mörka kläder och skinnjacka. Alla försökte stoppa honom från att hamna i skiten till och med jag men han lyssnade inte på någon.
Han ville inte hänga med dom som var utanför gänget och behandlade dom som skit för att släppa taget om han. Jag var en av dom som han skrämde iväg, han spred massor med rykten om att jag var en hora och att jag var en otacksam liten bitch. Våra bråk var det värsta jag varit med om vi skrek, jag grät, jag slog honom på käften och han bara stog och tog emot skiten bara för att bli av med mig. Enda sen dess så har vi inte ens kollat eller pratat med varandra....
Jag och Ben skiljs åt när jag kommer fram till mitt skåp och jag tar mina grejer för att gå till min svenska lektion. Jag går och sätter mig i klassrummet och läraren börjar prata om klassresan till Spanien som vi ska på om en dag.
"Okej hörni klass 3 ska också med på denna resan eftersom att skolan har inte råd med att betala två resor separat"
"Vi kommer para ihop er två och två för att ni ska dela rum med någon från klass 3. Hoppas det är okej med alla" säger våran lärare
Hela 3an stormar in i salen och ställer sig i en klunga för att delas ut i par. Läraren babblar och babblar tills hon börjar dela ut alla i par Wilma och Jack (ouchh stackars Dylan hehe) John och Clara (bra, man har ju märkt hur sugna dom är på att ligga med varandra), Veronica och Dylan (skojjar tycker nog lite mer synd om Wilma nu, eller vem fan försöker jag lura hehehhehehhehhe), Bella och Nathan (bra dom två vill ju....vänta VAA!!!).......
Holaaaaaa kompisar, erkänn det blev så mycket bättre med ett tidshopp yaaaaaazzz. See u later aligator
XOXO Ena-Braveheart💕
ESTÁS LEYENDO
I know you want me
RomanceBella är en tjej som ska flytta med hela sin familj till en ny stad. Vilket betyder ny skola och nya människor. Men det hon inte vet är att killen som kommer förändra hela hennes liv står innanför skolportarna. Nämligen Nathan Scott skolans största...