Kapitel 3

3.5K 36 3
                                    


Efter engelska lektionen så gick jag med Wilma till mitt skåp det visade sig att Wilmas skåp låg bara 3 skåp emellan mitt. Rasten vi har nu är i 20 minuter eftersom att svenska läraren har ett möte så 10 minuter av lektionen blev avdragen vilket betyder längre rast. 

Jag och Wilma satte oss i cafeterian och pratade om olika saker mest killar hehe....Plötslig öppnas dörrarna och in kommer 3 killar som ser ursnygga ut. Men den i mitten är nog den snyggaste killen jag någonsin sett, men han påminde mig om någon men jag vet inte vem.

 Medans jag satt och stirrade sönder på killarna som alla tjejer gjorde så satt Wilma och bara himlade med ögonen. Dom 3 killarna var på väg hit och jag fattade inte ett skit. 

" Wilma ge hit husnycklarna pallar inte vänta på dig" Sa killen i mitten

" Nehe synd för dig  för att du kommer inte få dom "

Han suckade och vände blicken mot mig. 

"Nämen är det inte den nya tjejen med attityden"

Nu vet jag vem han påminde mig om, han är killen med moppen som jag snackade( host host bråkade) med imorse. 

" Nämen är det killen som tror att han kan få alla tjejer i sängen"

"Ja det är det och jag tror inte, utan jag kan få alla tjejer i sängen"

" Nath dra åt helvete" sa Wilma

" Men chilla syrran jag skojar bara lite"

"Vänat vaaa är ni syskon"

"Visste inte du det eller?" sa killen som tydligen heter Dylan

" Eeeee nej, hur skulle jag kunna veta det?"

" Skit samma, du ska va glad att du inte är släkt med han" sa Wilma

" Jag vet att du älskar mig innerst inne syrran"

" Jaja vi måste gå nu, kommer du Bella?"

" Jasså så tjejen med attityden heter Bella, sexigt namn" sa Nathan med ett flin på läpparna

"aghhh hejdå Nathan" sa Wilma och drog mig därifrån innan jag hann säga något 

En vecka senare:  jag och Wilma är redan jätte tajta, vi hänger typ 24/7 vilket betyder att jag ser Nathan ganska ofta med en ny tjej typ varje vecka. Stackars tjejer som blir dumpade dagen efter men dom får väll skylla sig själva att dom e så dumma och tror att Nathan inte bara vill ha dom i sängen. 

Vi hade precis en matte lektion i 45 min så nu har vi äntligen lunch. Jag var på väg till matsalen själv eftersom att Wilma hade ett möte med rektorn, på vägen kom en tjej fram till mig . Eller skolans största bitch enligt Wilma.                              

 (bild där uppe)

"Hej du måste vara den nya tjejen jag är Britney, Nathans tjej" sa bitchen/ Britney

" Ehm hej, Bella" sa jag och vinkade lite lätt med handen. Aldrig i livet att jag skulle skaka hand med miss" jag äger världen"

" Jaja men ville bara att du skulle veta att Nathan är min så om du rör han så kommer jag göra ditt liv till ett helvete" 

Jag blev så jävla förbannad och var på väg att skälla ut henne, ingen säger åt mig vad jag ska göra utom mina föräldrar. Men en röst stoppade mig....

" Ey Britney låt henne va!!!!"


Hej alla, undrar vem som sa emot Britney och stog upp för Bella. Tack för att du läste......

XOXO Ena-Braveheart💕












I know you want meWhere stories live. Discover now