🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
- Amikor Yoongi még naaaaagyon kicsi volt, egy ideig a nagymamája nevelte őt, mivel az anyukája nagyon megbetegedett.
Yoongi császármetszéssel született; a születése után lett az anyukája nagyon beteg. :(
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
Szerintem nem kell elmagyaráznom, hogy mi az a császármetszéses szülés, de aki esetleg nem tudná, annak itt egy rövidke magyarázat:
Ha valaki nem tudja a normális úton megszülni a kisbabát, mert vagy túl nagy a babó, vagy valamilyen komplikáció keletkezett (egyébként van olyan eset is, amikor valaki szimplán csak nem tudja megszülni az átlagos úton a kisbabáját), akkor császármetszést (műtétet) kell használni.
Ti szeretitek a babákat, gyerekeket?
Őszintén.. én nagyon sokáig nem szerettem a gyerekeket.. emberileg nagyon nem szeretem a zajos dolgokat és mivel csak idősebb testvéreim vannak, így hozzá sem voltam szokva a babákhoz, a gyerekekhez. Azonban, amikor megszületett féltesóm (kisöcsém), ez az egész egy hatalmas fordulatot vett.
Amúgy fun fact, a sulimban, utcán, tehát bárhol, FOLYAMATOSAN odajöttek hozzám a kicsik😂💕. Volt legjobb barátnőm unokaöccse meg tulajdonképpen imádott; akárhányszor náluk voltam, muszáj volt vele lennem, játszanom vele, vagy csak szimplán ott lenni, és figyelni rá. Jaj, de hiányzik😩💔.
Oké, bocsánat a "kirohanásért", megint😂💜. Remélem senkit sem zavar, amikor ilyen random sztorikat osztok meg magamról / az életemről / random dolgokról😅. Akit zavar, annak bocsánat, de.. valószínűleg, még várhatóak lesznek ilyenek, hehe😅💜.
Tisoo~🐇💕
VOCÊ ESTÁ LENDO
🖤Min Yoongi Facts🖤HUN🇭🇺
DiversosMin Yoongi, minden mennyiségben✨ Érdekességek, tudnivalók a Géniuszról✨ Köszönöm a borítót egyik kedves barátosnémnak, @EternalDreamer39 -nek! Megy érte a szeretet💜💜💜