🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
#0613FM_0523
SOPE VLIVEHoseok küldött egy kávés kocsit a Daechwita forgatására, mivel Yoongi szomorú volt, hogy senki sem ment el a forgatásra. Hoseok azt mondta, hogy eredetileg már az első napon el akarta küldeni, de végül csak a második napra ért oda a kocsi. A kávéból mindenki kapott, aki ott volt a forgatáson, illetve Yoongi még posztolt is róla Twitteren.
[A képeket a rész legalján megtalálhatjátok!A mai játék az volt, hogy egyből az első dolgot le kellett írniuk, ami eszükbe jutott az adott szóról.
- Film? : popcorn🍿
- Esti nasi? : csirke🍗
- Nyári gyümölcs? : görögdinnye🍉
- Karácsony? : karácsonyfa🎄
- Érettségi? : munka keresés👨🏻🎓
- Legnehezz koreográfia? : ON
(Yoongi: "Azon gondolkoztam, hogyan létezhet ilyen fajta tánc?"
Hoseok: "Majdnem hánytam már miatta.")
- Legviccesebb bandatag? : Yoongi
- Az a tag, aki eszedbe jut a selcakról?
Yoongi: Taehyung.
Hoseok: Yoongi, az ugyanolyan pózai miatt.
- Autóúti nasi? (?) : krumpli🍟🥔❓: Mire gondolsz, amikor Yoongit látod?
Hoseok: Aranyos vagy mostanában.
Yoongi: Ez jól esik💕. Erre fogok emlékezni lefekvés előtt is szerintem.Yoongi azt is elmondta, hogy eléggé ideges volt a múltkori livejukban, mivel Namjoon sok spoilert adott.
Yoongi: "Híres voltam arról, hogy a tankönyveken kívül mindent mást, például rendes könyveket vagy képregényeket olvastam el... sokszor bajba is kerültem emiatt."
Azt is elmondta, hogy a Set Me Free-t 2 héttel ezelőtt írta meg.
Yoongi: "Boldoggá tesz a szeretetetek, remélem a mai napon mi is boldoggá tehettünk titeket. A boldogság ott van mindannyiótok körül, és ha hisztek benne, ez lesz az életetek központjában is.* ARMY, keményen dolgoztatok!"
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
*úgy érti, boldogok lesztek
Twitteres képek:
Tisoo.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🖤Min Yoongi Facts🖤HUN🇭🇺
RastgeleMin Yoongi, minden mennyiségben✨ Érdekességek, tudnivalók a Géniuszról✨ Köszönöm a borítót egyik kedves barátosnémnak, @EternalDreamer39 -nek! Megy érte a szeretet💜💜💜