🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
Milyen volt a 'Blood Sweat & Tears' készítési folyamata?
SG: Amikor először hallottam a Pdogg Hyung-nim által készült ritmust, nagyon tetszett. Nagyon hálás vagyok a cégünk személyzetére, mivel Pdogg hyung és Bang Sihyuk PD-nim nagyon sokat tesznek a fejlődés érdekében. Ez egy olyan helyzet volt, ahol Pdogg hyung megcsinálta a zene felét, de nekünk kellett befejeznünk a másik felét; azonban sokkal könnyebben készítettük el ezt. Úgy voltunk vele, ha ez nem működik, hát akkor nem működik. Olyan fajta voltam, aki nagyon stresszessé válik munka közben, de ebben az időben játszottam, miközben írtam a dalt. Amint lement pár kör, realizáltam, hogy írtam nagyjából pár sort, anélkül, hogy észre vettem volna.Nem volt nehéz a saját személyiségedet beletenni egy olyan dalba, ami különbözik az eddigiektől?
SG: Amikor Agust D-ként dolgoztam, nagyon érzékennyé váltam a zenével kapcsolatban. Minden egyes ritmust átalakítottam és közvetlenül részt vettem a mixelési folyamatban is. Ez volt az a pont, ahol 100/93-at akartam adni az album hangzására. Az ok, amiért nagyon hálás vagyok Bang Sihyuk PD-nim és a zenei csapat erőssége miatt, az az, hogy hiába is akartak jó zenét hallani, néhányan nem tudták realizálni, hogy ez jó. Mindenkinek más az ízlése, így nehéz megtalálni a teljesen megfelelő zenét is, habár az biztos, hogy rengeteg olyan létezik, ami közel áll a megfelelő hanghoz. A mixelés és a zene elsajátítása éppen olyan fontos, mint a komponálás, és egy olyan cégnek a részese lenni, ahol az embereknek megvan a képessége ahhoz, hogy különbséget tegyen a jó forrás és a jó hangok között, hatalmas áldás. Amikor én és a srácok először hallottuk az albumot Pdogg hyung szobájában, ez megnyugvást és még több nyugalmat adott nekünk. Csak mert őszintén, a mi dalaink, a mi hangzásunk egyáltalán nem gyenge, ha a külföldi énekesekhez viszonyítunk.Gondolom rengeteg magabiztosságot is gyűjtöttél, miközben egy újabb szintre emelted a zenéidet, amikor nem bosszantott téged senki.
SG: Stresszesnek lenni nem feltétlen jelenti azt, hogy jó is lesz a végeredmény. Azt hiszem, túl sokat kergettem a tökéletességet a múltban. Hogy őszinték legyünk, akik azt mondják, hogy maximalisták, egyáltalán nem tökéletesek, inkább csak egy komplexusuk van ezzel kapcsolatban. Minden csak azután lehet értékelhető, hogy már a múltba tekintesz vissza rá, hisz a jelen pillanatban sosem tudhatod, milyen lett. A dolgok nehezek lesznek, ha mohóvá válsz. Ezekre a dolgokra gondolni picit megkönnyítik a lelkemet. Miközben azt mondtam, "Mi van, ha elesek és fájni fog?", a zenén keresztül valójában egyáltalán nem éltem így. Úgy gondolkoztam, hogy "Nem eshetsz el, ha elesel, az a vég; a szirten vagy, még ha fáj is, muszáj kitartanod", de most már, mivel mégis csak ember vagyok, rengeteget változott a gondolkodásmódom.Mekkora mértékűek Suga céljai?
SG: Azt hiszem, a zenészek egyik munkája az, hogy olyan későn legyünk elégedettek, amilyen későn csak lehet. Természetesen a pénz és a siker színvonala is fontos, de én csak kíváncsi vagyok. Milyen messzire tud a BTS és Min Yoongi eljutni? Bang Sihyuk PD-nim azt mondta, ezen a ponton neked kell utat mutatnod a fiatalabbaknak. Nem csak a cégen belüli fiataloknak, hanem az egész világon belül. Régebben gondolkoztunk azon, hogy nagyobb sikert értünk volna el, ha már 3 évvel előbb debütáltunk volna, de ma már nem gondolunk ilyenekre. Ugyanazt az utat tesszük meg, mint az elődeink, és rengeteg olyan előnnyel rendelkezünk, mint a Naver V app vagy a Twitter. Ki kell fejlesztenünk egy olyan utat, ami majd segítségül fog szolgálni a jövő zenészeinek egy sokkal jobb zene megteremtéséhez.Milyen érzés tudni, hogy az emberek világszerte hallgatják a dalaitokat?
SG: Azt hiszem, ez annak a célnak a fele, amire régebben gondoltam. Amikor Daeguban egy stúdió alkalmazottja voltam, ugyanúgy jártam fellépésekre és dalokat is írtam, de nem voltak olyan sokan a fellépéseimen. 50 emberrel már sokat mondok, és olyan érzetem van, hogy anno totál egyedül csináltam a zenélést. Pénzt vesztettem a napok múlásával, és még arra sem volt keretem, hogy kajáljak a fellépések után. Torkig voltam ezzel. Úgy gondoltam, ha olyan zenét csinálok, amivel csak én vagyok megelégedve, akkor a mentális egészségem szempontjából sokkal előnyösebb lenne, ha inkább otthon csinálnám a zenéimet, egyedül. *nevet* Azért jöttem Szöulba, hogy az emberek hallhassák a zenéimet, úgyhogy a BTS eredményei/teljesítményei csodálatosak. Ugyanez az oka annak is, hogy idol lett belőlem.És most milyen történeteket szeretnél elmesélni az embereknek?
SG: Akár rappel, vagy más módszerrel; de eldöntöttem, hogy milyen zenéket szeretnék csinálni. Ezek olyanok, amik reményt adnak az embereknek, mint például a 'Tomorrow' vagy a mixtapemen lévő 'So Far Away'. Valamilyen okból néhány ember furcsállja, hogy egy remények nélküli személy szeretne ilyen zenéket létrehozni *nevet*, de én az Epik High zenéit hallgatva nőttem fel. Abban az időben az volt a trendi, ha a zenék az álmokról és reményekről szóltak, és az ok, amiért annyira felnéztem Tablo hyungra, az az volt, hogy Ő is ezeket a fajta zenéket készítette. Én is ilyen zenéket szeretnék most már csinálni. Befolyásom van, úgyhogy szeretném ezt a fajta ráhatást jó irányba elvinni.🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
Nem pontos a fordítás.
SAJÁT FORDÍTÁS.
Tisoo~🐇💕
VOUS LISEZ
🖤Min Yoongi Facts🖤HUN🇭🇺
AléatoireMin Yoongi, minden mennyiségben✨ Érdekességek, tudnivalók a Géniuszról✨ Köszönöm a borítót egyik kedves barátosnémnak, @EternalDreamer39 -nek! Megy érte a szeretet💜💜💜