~ 9. ~

919 40 3
                                    

🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

~ Yoongi Összes Beceneve ~

• 민가마니 (min ga-ma-ni ) vagy Motionless Min = Mozdulatlan Min
- Ezt a becenevet azért kapta, mert amikor alszik, egyáltalán meg sem moccan, azaz, ugyanabban a fekvőhelyzetben kel fel, mint amiben el is aludt. Ezt az amerikai ARMY-któl kapta becenévnek. Az "eredete" még onnan van, hogy Yoongi sokszor mondta, hogy "Következő életében egy kő szeretne lenni"; és mivel a kövek nem mozdulnak, így ebből ered a "mozdulatlan" elnevezés.

Turtle = Teknős
- Ezt a becenevet Hoseok-tól kapta, mert egy régebbi Mnet Special alatt Hoseok szerint Yoongi úgy nézett ki, mint egy teknős.

Sugar = Cukor(ka)
- Egy régebbi Weekly Idol adás alatt Yoongi rosszul táncolta el az egyik koreográfiájukat, ezért kapott egy ütést a karjára. Amikor az MC meglátta, Sugar-nak nevezte Yoongit, hisz nagyon fehér a bőre.

Grandpa = Nagypapi
- Ezt a becenevet a BTS tagoktól kapta. A magas intelligenciája, hirtelen információmegosztó képessége, szenvedélyessége és makacssága miatt ragadt rá ez a név, illetve azért, mert úgy fut, mint egy nagypapi és úgy is öltözik néha, mint egy gazdag nagypapa. Arról nem is beszélve, hogy néha olyan zsémbes is, mint egy öregember😂.

• Lil Meow Meow- Ezt a becenevet azért kapta, mert hasonlít a cicákra, szeret aludni, akárcsak a macskák:D

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Lil Meow Meow
- Ezt a becenevet azért kapta, mert hasonlít a cicákra, szeret aludni, akárcsak a macskák:D. De komolyan, tiszta édes:'). Ezt az ARMY-k adták neki ^^. Eredetileg egy fansign eventen kapta ezt a nevet.

• Min Stone = Min Kő- Ez szintén abból adódik, hogy Yoongi egyszer azt mondta, hogy egy kő szeretne lenni következő életében

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Min Stone = Min Kő
- Ez szintén abból adódik, hogy Yoongi egyszer azt mondta, hogy egy kő szeretne lenni következő életében.

Mint Yoongi = Menta Yoongi
- Ezt a menta-zöld színű hajából adódóan kapta. ^^

• Min PD ( 민피디 ) = Min Producer (PD = Producer)- Ezt a nevet azért kapta, mert nagyon sok BTS zenét ő készített el, vagy legalábbis részt vett az elkészítésükben

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Min PD ( 민피디 ) = Min Producer (PD = Producer)
- Ezt a nevet azért kapta, mert nagyon sok BTS zenét ő készített el, vagy legalábbis részt vett az elkészítésükben. A "Min" pedig a keresztnevéből adódik. Rengeteg érzelmesebb dalszöveget írt, amelyek többsége Yoongi stúdiójához, a "Genius Lab"-hoz (Zseni Labor) tartozik.

Min Snail ( 민달팽이 ) = Min Csiga
- Ezt a nevet a lassúsága és a szunyókálás iránti szeretete miatt kapta. Ez a név egy Knowing Brothers show alatt volt először megemlítve.
Link a showhoz: https://wvw.ikshow.net/shows/knowing-bros/episode-94/

Shookga ( 숙가 ) = Sokkga
- Ezt a nevet az ARMY-któl kapta. Általában akkor használatos, amikor Yoongi meglepődik valamin. Hasonló a "Jungshook"-hoz, illetve a "Kim Shookjin"-hez!:D. Ez nem feltétlen igaz mindig, mármint, Yoongi az esetek többségében nyugodtan viselkedik a kamerák előtt, így nem mutatja ki feltétlen azt sem, ha meglepődik valamin. Másik esetben pedig olyan őrültségeket tesz, amik még az ARMY-kat is meglepik😂💕.

• 양꼬치듀오 (yang-kko-chi-duo)- Ez a "Lamb skewer duo"-t, vagyis "Nyársonsült bárány duó"-t jelenti, ami Yoongira és Jungkookra utal, mivel mindketten szeretik a húst, és egyszer Jungkook imitálta, ahogyan Yoongi meghívta őt egy báránysültre

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

• 양꼬치듀오 (yang-kko-chi-duo)
- Ez a "Lamb skewer duo"-t, vagyis "Nyársonsült bárány duó"-t jelenti, ami Yoongira és Jungkookra utal, mivel mindketten szeretik a húst, és egyszer Jungkook imitálta, ahogyan Yoongi meghívta őt egy báránysültre. Gyakran álmodoznak arról, hogy milyen lenne egy olyan éttermet nyitni közösen, ahol árulnának bárányhúst. [0:55-1:05]

• 민 슈가 천재 맨뿡 뿡 vagyis Min Suga Genius Jjang Jjang Man Bboong Bboong
- Ezt a becenevet egy 2015-ös Vlive adásuk folyamán kapta meg. Ha jól emlékszem, az I Need U-t promotálták épp a srácok, és volt egy olyan feladat a Live alatt, hogy a rapline-nak lehetett írni kommenteket, amiket utána el kellett rappelniük. Yoongi ezt a szöveget kapta. Angol-magyar fordításban : "Min Suga Genius the best and crazy stressed [Min Suga Zseni a legjobb és őrülten hangsúlyoz]", ami ugye rímel, így megkapva a rap-részt. "Jjang" jelentése "A legjobb" ; "Bboong" jelentése "Őrülten hangsúlyoz [Crazy stressed]". Azonban jelentheti még azt is, hogy "Nagyszerű Srác". Jimin ezt a becenevet szereti a legjobban Yoongi becenevei közül (nagyon sokszor hozza fel ezt a becenevet:D).

Father Louis Williams Suga Adams Junior III.
- A BTS Run! ep 6.-ban Yoonginak egy papot kellett alakítania, aki feloldja a többi tagot a bűnei alól. Amikor Namjoon megkérdezte a nevét, Yoongi a szokásosan extra módján talált ki magának egy fedőnevet, így alakult meg a Father Louis Williams Suga Adams Junior III. is.

• 슙슙이 (syub-syub) vagy 민슙슙 (min syub-syub)
- Yoongi elég sokszor használja a "syub-syub"-ot Twitteren, mint síró hang, így az ARMY-k elkezdték őt Syub-Syub-nak hívni.

• 슙기력(syub-gi-ryeok)
- Ez egy szójáték a "syub" és a 기력 (gi-ryeok)-kal, ami annyit jelent, hogy "energia/erő", úgyhogy ezt lehet úgy is fordítani, hogy "syub-energia/erő". Azonban, mivel a "syub" eléggé hasonlít a "sub" angol szóhoz (alatti-t jelent), így lehet "sub-energy/force"-nak is érteni, ami viszont lényegében annyit jelent, hogy nincs energiája, azaz sokszor álmos. Ezt amiatt mondják rá, mert szinte bárhol képes elaludni, bármilyen testhelyzetben, és bármilyen körülmények között.

• 민군주 (min goon-ju) vagy Min Monarch = Min Császár
- Ezt szimplán csak azért kapta, mert sokszor úgy viselkedik, mint egy király~.

• 사탕 (sa-tang) vagy Candy
- Koreaiul cukorkát jelent, amit összefüggésbe hoztak a "Suga" színpadi névvel. Angolul a cukrot "sugar"-nak nevezik:).

🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

Nektek melyik a kedvencetek Yoongi becenevei közül? Számomra nagyon sok van, bár én inkább a saját magam által kitalált becenevein szoktam őt nevezni (viszont a Lil Meow Meow egyszerűen túl édes~)😂💞.


Tisoo~🐇💕

🖤Min Yoongi Facts🖤HUN🇭🇺Donde viven las historias. Descúbrelo ahora