^^ "Hadi Bakalım Başlıyoruz" ^^

12 2 0
                                    


Ah! Lanet olası sizin klişeleriniz gibi uyanmadım, neden normal insanlar gibi alarm sesiyle horoz veya kuş sesiyle uyanamıyorum ki bende?

Lanet olasıca Emily sayesinde uyandırıldım ve hiç de güzel olmayan bir şekilde uyandırıldım!!

Aman Tanrım ya niyeğ ben neden yaniğ neden bu sakarlıklar bu abzürt işler hep beni buluyor?

Neden evimizdeki kimse aklı başında düzgün normal bir insan değil?

Ah tabi ki ben normalim cancanlar, panik yapmanıza gerek yok. 

Neyse bunları sonra konuşuruz daha maskarasını suya atacağım saç maşasını kıracağım geçen gün aldığı rujuyla odasındaki en sevdiği boy aynasını boyayıp bitireceğim canım kız kardeşim var.

Nihaha nolet olsun çok cani bir ablayım biliyorum :)

"Allah cezanı versin Emily. Bok ye sabah sabah kahvaltı yerine, ağzına terlik soktuğum, ebesini kutsal suya yatırdığımın torunu, niye beni uyandırıyorsun üstelik kulağımın dibinde gelmiş bağıra bağıra şarkı söylüyorsun amacın ne kızım senin?" diye yüzüne doğru bağırıp kıçına vurdum.

Bu mal gülüp bana bir şey demeden odamdan çıktı. Ama bende Laura isem bunu senin yanına bırakmam.

Hemen odamdaki banyoya gidip -evet doğru okudunuz odamdaki banyo, canım babişim benim odama da banyo koydurmuştu- elimi yüzümü yıkadım, dişlerimi fırçalayıp odama geçtim.

Yatağımı toplayıp hemen gardrobumun önüne geçip giyecek bir şeyler seçtim.

Siyah kalın taytımı, gri botlarımı, beyaz yün kazağımı,siyah işlemeli kol çantamı gri şapkamı ve eldivenlerimi çıkartıp yatağın üstüne koydum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siyah kalın taytımı, gri botlarımı, beyaz yün kazağımı,siyah işlemeli kol çantamı gri şapkamı ve eldivenlerimi çıkartıp yatağın üstüne koydum.

Hemen saçımı ve makyajımı yapıp kıyafetlerimi giydim.Aynada son halime  bakıp eldivenlerimi çantaya koyup merdivenlerden inmeye başladım.

İkizler ve anne-babam buradaydı bir ben eksiktim. Şöyle herkesin üstüne bakıp-neden bilmiyorum ama insanların üstlerindeki kıyafetleri her daim merak etmişliğim vardır- kahvaltıma oturdum.

"Günaydın babişkoom." diyip yanağını öptüm. Kızlara da"Günaydın bücürler." diyip sırıtarak yemeğimi yemeye başladım bu arada yarım kalan kıyafet analizime devam ettim.

Ama beni şaşırtan şey Daphne'ninde üstünü dışarıya çıkacakmış gibi giyinmiş olmasıydı.

Gri kalın tayt , kahverengi botları, uzun beyaz triko, hırka olarak ta bordo ve koyu gri karışımı bir şey giymişti.

Emily'e baktığımda ise aslında azıcıkta olsa benzere kıyafetler giyinmiş olduklarını fark ettim o ise; uzun boy krem rengi bir çorap, lacivert tayt, kahverengi bot, çizgili sweatshirt, beyaz hırka tarzı bir şey giymişti ve gerçekten güzel olmuştu.

Seni SeviyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin