Ik pakte wat make up remover en haalde al de uitgelopen mascara van mijn gezicht. Als mijn gezicht schoon is doe ik weer mascara op. ik loop weer naar de woonkamer waar Ashton op me zit te wachten. als hij mij ziet springt hij op van de bank en roept: Lets go! Ik grinnik en loop achter hem aan mijn huis uit. ik doe de deur nog even op slot. als we binnen komen zie ik maar twee jongens. waar is luke vraagt ashton. zure matten halen antwoord een van de jongens. Ik ben micheal zegt een van de jongens. ik ben calum zegt de andere. ik ben Charlotte zeg ik. ik plof op hun bank en de andere volgen mijn voorbeeld. zullen we een soort vragenrondje doen stel ik voor. is goed zeggen de jongens. oké wie begint vraag ik. jij zegt micheal. uhm oke. hoe oud zijn jullie? 19 zegt ashton. 18 zegt calum. 20 zegt micheal. als laatste zeg ik: ik ben 19. Oké nu is calum zeg ik. als laatste is micheal. heb je broers of zussen? vraagt. oh shit. daar heb ik heb ik het liever niet over antwoord ik. opeens komt er een knappe jongen binnenstormen, ik gok luke. zure matten! roept hij. de vier jongens kijken elkaar aan. denken jullie wat ik denk zegt luke. dan roepen ze opeens tegelijk: zure matten wedstrijd! what the fuck is dat zeg ik. even later zit iedereen met een eigen zak zurematten voor zich.oke iedereen probeert zo veel mogelijk zure matten in zijn mond te stoppen en je moet het ook op eten. 3 2 1! roepen we en beginnen het snoep in onze mond te stoppen. uit eindelijk heb ik gewonnen met 25 zure matten. calum had er 22, micheal 17 en luke en ashton 15. omfg wat was dat zuur! luke was echt leuk. nee, het mag niet Charlotte straks raak je hem ook kwijt. hecht je niet aan die jongen. Ik moet maar weer gaan denk, ik moet mijn tas nog uit pakken. Wacht, we geven vanavond een feest, kom je ook .zei Ashton. Oké is goed bye zei ik.
Pov luke
Ik moet weer gaan denk ik. wauw wat was ze mooi. Wacht, we geven vanavond een feest,kom je ook zei Ashton. oké is goed zei ze. ze draaide zich om en liep de deur uit.
JE LEEST
Begin again whit you
FanfictionIk had een zus. We deden alles samen. We waren verschillend, maar onafscheidelijk. Ik was de stoere die alles deed zonder na te denken, zij de slimme verstandige. Ze hielp me bij mijn huiswerk. We waren zoals zwart en wit, heel verschillend maar per...