7

11 1 0
                                    

Ik schiet geschrokken overeind. ik begin zacht te snikken. het was maar een droom denk ik, maar toch word ik er niet door gerust gesteld. luke wordt nu ook wakker. hij kreunt zacht en doet dan zijn ogen open. charlotte, wat is er? vraagt hij halfslapend. i-ik h-had e-een n-nachtmerrie zeg ik ik hikkend. luke gaat naast me zitten. waar ging die over? vroeg hij terwijl hij met zijn duim rondjes draaide op mijn been. ik vertelde het. toen ik klaar was zei hij: het was maar een droom gelukkig. ik ga weer liggen en luke doet hetzelfde. Ik ga op mijn zij liggen zodat ik tegen luke aan lig. hij slaat een arm om me heen en zo val ik in slaap.

Ik word wakker van de deur die opengaat. micheal komt kamer in lopen. hij pakt bobo die naast het bed staat en loopt weer naar de deur. wtf, vragen we niet eerst iets zeg ik. ohja sorry zegt micheal. ik rol met mijn ogen. hoe heet ie? bobo zeg ik. en hij loopt de kamer weer uit. ugh.... nu kan ik niet meer slapen. ik stap het bed uit en pak de kleren die ik gister aan had: een skinny Jean en een rode geruite blouse. ik trek het aan. ik pak ook kleren voor luke: een spijkerbroek en een zwart shirt. luke slaapt nog steeds. hij is schattig als hij slaapt. ik geef hem een kus op zijn voorhoofd. ik vis mijn mascara en deo uit mijn tas en loop dan naar de badkamer. ik doe mascara en deo op en loop dan naar beneden. daar zitten micheal met mijn beer en Ashton. Ik ga ontbijt maken zeg ik. wil je ook voor mij maken? vraagt Ashton. nee zeg ik en loop naar de keuken. ik pak een ei, pan, bord en boterham. ik bak het ei en leg hem op mijn boterham. ik zet het bord alvast op de tafel. ik loop naar het keukenkastje om de zout te pakken. als ik me omdraai zie ik dat Ashton een hap van mijn broodje neemt. die was van mij irwin zeg ik. WAS... Benadrukt hij met volle mond. ik zucht. Hier is de zout zeg ik terwijl ik de zout op tafel zet. ik bak nog een ei en eet die zelf op.

Begin again whit youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu