Ik ga naar morgen naar mijn ouders, zin om meet gaan? vraag ik aan luke. leuk! Dan kan ik ze ontmoeten! antwoord hij opgewekt. het is wel een poosje rijden en blijven er 3 dagen, we logeren bij mijn ouders. oke is goed zegt hij. we vertrekken om half 7 's ochtends zeg ik er nog even bij. is goed, zal ik bij jou blijven slapen? Vraagt hij.is wel zo handig antwoord ik.
Waar zijn de jongens eigenlijk? vraag ik na een poosje. het is verdacht stil zegt luke. ik knik. Op dat moment komen de jongens binnen en zingen: i wish you a merry christmis, i wish you merry christmis and a happy new year! ik face palm mezelf. boys, ik ben er vanavond en de komende drie dagen niet zegt luke. fissa! roept micheal. luke kijkt hem (nep) beledigd aan. haha grapje gast zegt micheal. Uhm luke ik ga alvast mijn tas inpakken zeg ik. is goed zegt hij. tot zo!
Ik pak 5 kledingsetjes, mijn laptop, schoenen en andere belangrijke spullen. Ik krijg een berichtje van mijn moeder.
Hoi lieverd
Ik wou je even een fijne reis wensen morgen.
Kusjes mam
Ik glimlach. typisch mijn moeder, ze stuurt veel te vroeg een whatsappje omdat ze het anders vergeet. ik stuur wat terug.
Hii mam
Luke ook gaat mee
Is dat goed?
X Charlotte
Ik krijg snel een berichtje terug.
Natuurlijk mag dat! leuk zelfs!
Ik ga weer verder waar ik mee bezig was. als ik klaar hen gaat de bel. ik loop naar beneden en doe de deur open. heyy babe zegt luke. ik moet blozen. hii pinguïn zeg ik. luke grinnikt. ik geef hem een kusje op zijn wang. We lopen naar binnen en hij zet zijn koffer onder de trap. we lopen naar de woonkamer en gaan op de bank zitten. ik zet de tv aan en ben een beetje aan het zappen. er was een leuke film op 26. oh oke wat voor een film? vraag ik terwijl ik Naar 26 zapp. een horror zegt luke. Neehee daar kan ik echt niet tegen! roep ik zowat. ik bescherm je wel zegt luke met een grijns. Oh dan ben ik binnen de korste keren dood zeg ik als grapje. Nou bedankt zegt hij. asje zeg ik terwijl ik naast hem ga zitten.
Aan het eind van de film zit ik helemaal achter luke. zullen we naar boven? vraag ik. Is goed antwoord hij. we lopen naar boven. ik ga op mijn bed zitten. wat is dit? vraagt hij terwijl hij een velletje papier van mijn bureau pakt. oh, gewoon een liedje dat ik heb geschreven. het gaat over mijn zus, niks bijzonders zeg ik. Hmm ziet er goed uit, wil je het zingen? vraagt luke. oh ja hoor, het is niet zo goed hoor zeg ik terwijl ik mijn gitaar pak. ik ga weer op het bed zitten. ik begin op mijn gitaar te spelen, een paar seconden later begin ik te zingen.
Oh oh oh oh oh oh oh oh
If I'm the sun then you're the moon
If you're the words then I'm the tune
Yeah
If you're the heart then I'm the beat
Somehow together we're complete
Yeah
There are times my world is crumbling and the rain is crashing down
But everywhere you are the sun comes out
Even when you're gone
I feel you close
You'll always be the one
I love the most
You're in my heart, on my mind,
You are underneath my skin
And anywhere anytime that you need anything
Count me in
Oh oh oh oh oh oh
Count me in yeah yeah
I don't need to say a word, no
'cause you know when I'm happy and when I'm hurt
We're close as pages in a book
'cause you make me feel better with just one look
There are times my world is crumbling and the rain is crashing down
But everywhere you are the sun comes out
Even when you're gone
I feel you close
You'll always be the one
I love the most
You're in my heart, on my mind,
You are underneath my skin
And anywhere anytime that you need anything
Count me in oh oh oh oh oh oh
Count me in yeah yeah
'Cause we're two halves of the same new heart that beats to our own drum
You're the shadow always by my side
Your the sometimes knows me better than I know myself
And I wish that you were here with me tonight
Even when you're gone
I feel you close
You'll always be the one
I love the most (I love the most)
You're in my heart, on my mind,
You are underneath my skin
And anywhere anytime that you need anything
Count me in oh oh oh oh oh oh
Count me in yeah yeah oh oh oh oh
Count me in oh oh oh oh
Count me in
Wauw, je bent goed zegt luke. dankje... ik merk dat ik rood wordt. ik speel ook gitaar zegt hij. leuk! zeg ik. Ashton drumt, calum speelt basgitaar en micheal speelt ook gitaar. we hebben een band zegt hij. hoe heten jullie? vraag ik. 5 Seconds of Summer antwoord hij. Cool, ik kom wel een keer kijken zeg ik. Goed zegt luke. nemen jullie het serieus?vraag ik. eerst niet maar nu wel antwoord hij.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Heyy banana's
Ik heb besloten om na elk hoofdstuk ff iets te schrijven over hoe het hoofdstuk zelf vond enzo.
Ik vind dit een behoorlijk lang hoofdstuk ( vergeleken met mijn andere )
Volgende hoofdstuk is de 10e 😱
Sorry ik vind dat best veel
Ik denk dat dat hoofdstuk over ongeveer een weekje komt
Bye bye banana's
Xx Sophieeee
JE LEEST
Begin again whit you
FanficIk had een zus. We deden alles samen. We waren verschillend, maar onafscheidelijk. Ik was de stoere die alles deed zonder na te denken, zij de slimme verstandige. Ze hielp me bij mijn huiswerk. We waren zoals zwart en wit, heel verschillend maar per...