Už je to týždeň po nehode. Do školy som nechodila však na čo. Keďže som sama doma bývať nemohla prišla ku mne babka. Síce neviem načo aj tak som celé dni zavretá v izbe a plačem. Babka sa ma snažila presvedčiť ale nevyšlo jej to. Lili mi stále volal písala no ja som ju ignorovala. Dokonca bola za mňou aj Lena a Nella ale pekne som ich poslala preč.
Moja sestra je v kóme a není jasné či sa prebudí , moji rodičia zomreli na miesteMôj život nemá význam keď nemám rodičov. Bez nich som stratená. Vždy keď som bola malá mi hovorievali, ty naša princezná nikdy nedovolíme aby ti niekto ublížil. Nevyšlo im to. Hneď ako som nastúpila na strednú to ich nikdy nedovolíme aby ti ublížili pomynulo.
Flashback
Happy birthday to you, Happy birthday milá Maddinka, Happy birthday to you.
„Všetko najlepšie ty naša princezná."
„Ďakujem mami a oci toto sú tie najlepšie narodeniny." povedala som celá nadšená.
„Už si nám vyrástla" poznamenal ujo Marky.
„ No a je čas na rozbaľovanie darčekov. Ale ešte predtým blahoželania." zakričala mamina na celú obývačku a už sa všetci stavali do radu.
Prvý išiel oco.
„Milá Maddie , si môj poklad a nikdy ťa za nič na svete nevimením ."povedal a prenechal jeho miesto mamine.„Maddie miláčik ja aj ocka ťa strašne ľúbime a preto ti dávame tento prívesok.Dokým ho budeš mať pri sebe nikto ti neublíži ." povedala a podala mi náhrdelník v tvare srdca .
PRÍTOMNOSŤ
Náhrdelník som držala v ruke a plakala . Mala som pocit že mi puklo srdce a moje slzy by mohly naplniť jazero.
Niekto zaklopal na dvere a jemne ich otvoril.Bola to babka .„Maddie miláčik viem že to máš teraz ťažké ale riaditeľ ťa doma dlhšie nenechá zajtra musíš ísť do školy." povedala babka a sadla si vedla mňa a postískala ma .
Ja som sa ku nej privinula a začala som znova vzlikať .
„Uvarím ti čaj ." navrhla babka a jemne ma položila na postel .
Počula som ako ona zatvorila dvere a ja som zatvorila oči .
Nevispala som sa dobrr pretože ma otravovali nočné mory.Dnes dom mala ísť po dlhej dobe do školy .Vyšla som z postele a pozrela sa do veľkého zrkadla čo mám na stene . Pod očami som mala kruhy a samotné oči som mala celé červené.
Išla som do kúpelne kde som si umyla zuby a dala šošovky.
Na seba som si obliekla-
YOU ARE READING
Na oko dokonalý život
Teen FictionMaddison je obyčajné dievča so skvelým životom . Má rozprávkovú rodinu najlepšiu kamarátku pod slnkom a celkovo život ktorý jej určite nejeden človek závidí ale....čo ak sa jej dokonalý život začne rútiť? Spoločný príbeh s -@Lenka_1095