Aspoň že to bol iba on.Volal sa Kyle .
„Ahoj, kde sa tak ponáhľaš?" spýtal sa. Bol to chlapec z Badboy skupiny je asi najmilší ak sa to tak dá nazvať. „Ale nie, vieš niečo som si zabudla v skrinke." dostala som zo seba rýchlo. „Aha tak sa pridám." povedal a už si vykračoval popri mne. Vedela som že sa ho už nezbavím tak som sa snažila nadviazať rozhovor. „A ty čo si hľadal v škole? Prečo si nebol s Taylorom?" nedalo mi to. Musela som sa to proste spýtať.„ No... ," poškrapkal sa na zátylku a asi rozmýšľal čo povedať. Vyzeral pri tom zlato. Čože nie bože Mad spamätaj sa..
„Prišiel Taylorov bývalý kamoš Filip, tak som ich nechal sám." Aha tak preto.
Počkať Taylor sa kamaráti s Filipom ?
„A Fi- ten chlapec sa sem vrátil ?Prečo ?"„Bol v polepšovni. Vraj že hulil a chodil po bordeloch.Čo by ešte nebolo také zlé ale vraj znásilnil pár dievčat. Mal ževraj aj priateľku. No nikdo nevie kto to bol. Bil ju a potom sa tým vychvaľoval."Na sucho som preglgla.
Asi si to všimol pretože zastal a ustarosteními očami sa pozrel na mna.„Všetko okej ? "
Prikívla som.
Zastali sme pri skrinke a ja som si niečo vybrala keď som si pozrela čo som to mala v ruke milo som sa usmiala.Bola to fotka mňa a Lili .Asi spadla zo steny skrinky . Odložila som ju späť a namierila si to do triedy.
V triede už bolo celkom dosť detí namierila som si to k svojej obvyklej lavici z pohľadom upreným do zeme. Keď som bola pár krokov od mojej lavice zrak som zdvihla zo zeme. Zabijem hó. Preblislo mi hlavou. Na mojom mieste sedel ten ten Filip s Taylorom.
Niežeby sa má najprv opýtal nie....
To v jeho prípade nehrozilo.Nahnevané som sa otočila a išla si sadnúť nevedno kam keďže všetky lavice boli obsadené. No na jednom mieste ešte nesedel nik. Sadla som si a zapla mobil. Hneď ako som ho zapla mi pipla správa.
Neznáme číslo: tak sa znova stretávame❤. Chýbala si mi.
Otočila som sa a pozrela sa jeho smerom. Na tvári mal svoj slizký úsmev, ktorý sa mi pred rokmi páčil. Vtedy som bola stratená, podlamovali sa mi kolená a nevedela som vydržať v jeho blízkosti. Ešte raz som sa pozrela jeho smerom a znechutene pretočila očami.
Maddie: nechaj ma na pokoji!!!
Odpísala som a dúfala že mi nič nenapíše. Ale ako vždy moje prosby neboli vyslišané.
Neznáme číslo: iba v tvojich snoch láska.❤
Ja to nedám . Zhlboka som sa nadýchla vypla mobil a odložila ho do vrecka.
Do triedy vošli posledný žiaci a ja som prišla na to prečo som našla voľné miesto. Viete kto vedľa mňa sedel ? Nie ? Tak ja vám to poviem. Bola to ... Ako sa volá ? Božeee .Aha už mám . Bola to Helen. Určite sa pýtate prečo je to také zlé. Nebojte sa nič ja vám to poviem. Ona není dievča ! Prečo ? Veď sa volá Helen. Áno. Ale správa sa ako chlapec veď vy to za chvíľku uvidíte.
Helen na mna prekvapene pozrela a ja som ukázala prstom na miesto kde sedel Filip. Pozrela sa tam, mykla plecami a sadla si. Ani nie minútu na to si grgla. Blee. Radšej som sa otočila a pozerala sa z okna. Keď mi zrazu zabzučal mobil.Neznáme číslo : mám ťa prísť zachrániť ? ❤
Bože zase tento tu .
Maddie : nebyť teba nemusela by som tu sedieť !
Pozrela som sa na neho o on na mna. Videla som ako sa škerí. Ach Maddie dýchaj. Chce ťa len vyprovokovať.
Neznáme číslo: ty si taká zlatá keď sa hneváš. Najradšej by som ťa teraz pretiahol :-*❤.
Už len tá predstava ma vydesila. A pri tej správa sa mi pripomenula udalosť spred 1 roka. Striaslo ma. Hlavná na to nemysli.
Helen sa pri mne čudné vrtela a jej pohľad skúmal moju tvár. Nechápala som prečo. Zrazu som ucítila dych pri mojom uchu.
„Si neskutočne sexy" otočila som sa zistila že mi to do ucha povedala Helen?! Ako vážne.
أنت تقرأ
Na oko dokonalý život
أدب المراهقينMaddison je obyčajné dievča so skvelým životom . Má rozprávkovú rodinu najlepšiu kamarátku pod slnkom a celkovo život ktorý jej určite nejeden človek závidí ale....čo ak sa jej dokonalý život začne rútiť? Spoločný príbeh s -@Lenka_1095